سایت در حال بروز رسانی می باشد و ممکن است برخی مطالب تکمیل نباشد از صبوری شما سپاسگزاریم.

مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

مهاجرت به کشور
مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

بالاترین امید به زندگی در کدام کشورها دیده می ‌شود؟

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب پربازدید

عکس یک مرد که داخل تبلت مشغول جستجو در اینترنت است
عکس مربوط به شهر لندن در انگلیس است که یکی از ساختمان های معروف شهر که ساعت هم دارد.
تصویر یک آقا است که پاسپورتش دستشه و پرچم آلمان هم روی میزش است و دستش را دراز کرده که پاسپورت را به کس دیگه ای که توی عکس معلوم نیست داره میدهد- قوانین جدید جاب آفر آلمان
برای دریافت مشاوره رایگان این فرم را تکمیل کنید

مشاوره رایگان

بالاترین امید به زندگی در کدام کشورها دیده می ‌شود؟

در چندین جامعه در سراسر جهان، مردم در سال های طلایی خود به خوبی رهبری می کنند. این جوامع مرفه، اگرچه چشمه های جوانی ابدی نیستند، اما ویژگی های مشترکی دارند. در مکان‌هایی که طول عمر دیده می‌شود، مردم محلی تمایل به اتخاذ رژیم‌های متعادل و عمدتاً گیاهی دارند، در فعالیت‌های روزانه سبک شرکت می‌کنند، بر خانواده و معنویت تمرکز می‌کنند و زمان کافی را برای لذت بردن از لذت‌های ساده در زندگی، مانند قدم زدن و دوست داشتن هوای آفتابی اختصاص می‌دهند.

با استفاده از یافته‌های گزارش مجمع جهانی اقتصاد، کتاب اطلاعات جهانی سیا، و پروژه مناطق آبی، سه کشور را گرد هم آورده‌ایم که مردم آن‌ها بالاترین امید به زندگی را دارند. در تمام این کشورها، میانگین طول عمر شهروندان بیش از 75 سال است (در مقایسه با میانگین جهانی 71). در بیشتر این کشورها، تعداد قابل توجهی از افراد 100 سال یا بیشتر عمر می کنند.

اگر می‌خواهید سفر کنید یا به مکان‌هایی مهاجرت کنید که مردم راضی هستند، غذاها حول محور سلامتی می‌چرخد، شرایط آب و هوایی معتدل است و تفریحات در فضای باز فراوان هستند، همه این کشورها از این نظر مکان های بسیار خوبی هستند.

در پایان این مقاله، ممکن است احساس کنید که جرعه ای از چشمه جوانی نوشیده اید!

باربادوس

میانگین امید به زندگی: 75.5 سال

جزیره باربادوس در دریای کارائیب یک پناهگاه ساحلی دوست داشتنی برای مسافران است که به سالمندان خود احترام می گذارد. باربادوس‌هایی که به سن 100 سالگی می‌رسند، پرتره‌های خود را به‌عنوان بخشی از مجموعه تمبر «صدساله‌های باربادوس» روی تمبرهای پستی چاپ می‌کنند. این جزیره حتی دارای یک زیرمجموعه سالم از ساکنان محلی است که بیش از 110 سال از آن گذشته است که به عنوان افراد فوق صد ساله شناخته می شوند!

در باربادوس، مردم ایمان و خانواده را در اولویت قرار می دهند و روزهای خود را به سمت هدف خود هدایت می کنند، که به طور قابل توجهی به طولانی شدن طول عمر آنها کمک می کند. بر اساس پروژه مناطق آبی، داشتن حس هدفمندی می تواند امید به زندگی را تا هفت سال افزایش دهد.

این شیوه زندگی آرام که مسافران را مجذوب خود می کند به شهروندان اجازه می دهد تا آرامش را بیابند و آنها را تشویق می کند تا در فعالیت های فیزیکی روزانه شرکت کنند. حرکات، از پیاده روی در روستاها گرفته تا دیدار با همسایگان یا شنا کردن روزانه در دریا.

بیشتر بدانیم: بهترین کشور برای مهاجرت کدام است؟

کاستاریکا

کارستاریکا

میانگین امید به زندگی: 78.7 سال

قدیمی ترین ساکنان کاستاریکا به مفهوم “plan de vida” به معنای دلیل زندگی اعتقاد دارند که به آنها احساس قوی هدف می دهد. علاوه بر این، این کشور کارائیب دارای آب و هوای گرم و آفتابی است و به خدمات بهداشتی عالی دسترسی دارد.

شبه جزیره خیره کننده نیکویا در کاستاریکا، واقع در جنگل کوهستانی، یک منطقه آبی متمایز است که توسط کارشناسان به عنوان خانه برخی از سالم ترین و مسن ترین شهروندان روی کره زمین شناخته شده است.

صد ساله‌های نیکویا با طلوع خورشید از خواب بیدار می‌شوند و با غروب آفتاب به رختخواب می‌روند و روزهای خود را به طور مساوی به کار، غذا و بازی اختصاص می‌دهند. آنها دیدگاه مثبتی دارند که عمدتاً ریشه در اعتقادات کاتولیک آنها دارد. بسیاری از آنها به طور مشخص فعال هستند، درگیر کارهای کشاورزی هستند یا برای دیدار با عزیزانشان به قدم زدن می پردازند.

استعمارگران اسپانیایی، با رسیدن به چشمه های آب گرم طبیعی نزدیک لافورتونا در کاستاریکا، فکر کردند که چشمه جوانی را کشف کرده اند. این چشمه ها واقعا به سلامت و رفاه ساکنان محلی کمک کند.

بیشتر بخوانیم: راهنمای جامع ویزای کار آلمان

یونان

میانگین امید به زندگی در کشور: 80.7 سال

رژیم غذایی مدیترانه ای به طور قابل توجهی سالم است و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. برای کسانی که در مورد مزایای آن شک دارند، شایان ذکر است که یونان مهد امیدها و رویاهای مربوط به یک رژیم غذایی سالم است. اینجا جایی است که رژیم غذایی نقش فوق العاده ای در طول عمر داشته است.

یونانیونانیان نیز

مطمئناً در اینجا یک نسخه بازنویسی شده به زبان انگلیسی وجود دارد:

اهالی فعال هستند، اغلب به کشاورزی و ماهیگیری مشغول هستند و وقت خود را در زندگی روزمره به معاشرت با عزیزان خود، قدم زدن در زیر نور آفتاب و لذت بردن از لذت های ساده اختصاص می دهند.

ایکاریا، یک جزیره یونانی در سواحل ترکیه در دریای اژه شرقی، یک منطقه آبی با تعداد قابل توجهی از افراد غیر سنی است – در واقع، افراد بین 90 تا 99 سال. در واقع، بخش قابل توجهی، حدود یک سوم از جمعیت ایکاریا است. ، تا سن 90 سالگی زندگی می کند.

محققان منطقه آبی دریافته اند که مردم محلی ایکاریا به طور قابل توجهی سالم هستند و شرایطی مانند زوال عقل، سرطان و بیماری های قلبی عروقی در این منطقه بسیار نادر است. مانند کاستوریا، این جزیره همچنین دارای چشمه های معدنی است که برای کاهش درد، بهبود گردش خون و کمک به هضم استفاده می شود.

علاوه بر این، مردم محلی به نوشیدن یک چای گیاهی محلی معروف هستند که یک اکسیر سلامتی و سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان محسوب می شود.

یونان کشوری است که مهاجران زیادی را به خود دیده است. اگر شما نیز مایل به اخذ ویزا و اقامت یونان هستید، کافیست با کارشناسان مهاجرت در چهرنگار تماس بگیرید.

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیاز دهید
5/5
آخرین بروز رسانی
13 آبان 1402
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

عکس یک مرد که داخل تبلت مشغول جستجو در اینترنت است
عکس مربوط به شهر لندن در انگلیس است که یکی از ساختمان های معروف شهر که ساعت هم دارد.
تصویر یک آقا است که پاسپورتش دستشه و پرچم آلمان هم روی میزش است و دستش را دراز کرده که پاسپورت را به کس دیگه ای که توی عکس معلوم نیست داره میدهد- قوانین جدید جاب آفر آلمان
یه خانم که توی کتابخانه پشت سیستمش نشسته و کلی کتاب هم روی هم جلوی سیستمش هست- بهترین کشور برای آزمون آیلتس
تماس رایگان

اگر می‌دانید چه کشور و چه روشی مناسب شماست،
از میان بیش از ۱۶۰ روش موجود دست به انتخاب بزنید.