سایت در حال بروز رسانی می باشد و ممکن است برخی مطالب تکمیل نباشد از صبوری شما سپاسگزاریم.

مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

مهاجرت به کشور
مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

خرید بیزینس در ایتالیا

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب پربازدید

تحصیل در انگلیس
تحصیل رایگان پزشکی مجارستان امکان پذیر است ؟
آشنایی با دانشگاه ها و رشته های تیتالیا بریا تحصیل در ایتالیا
برای دریافت مشاوره رایگان این فرم را تکمیل کنید

مشاوره رایگان

خرید بیزینس در ایتالیا برای اخذ اقامت یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به این کشور است که خیلی از افراد از این طریق اقدام می کنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید ایتالیا سومین اقتصاد بزرگ در محدوده اروپا را دارد که بیشتر از 2 تریلیون دلار، تولید ناخالصی داخلی آن است. از این رو، رشد اقتصادی فوق العاده این کشور باعث شده که خیلی از افراد به فکر راه انداختن کسب و کار در این کشور باشند.

...
فلورانس، ایتالیا

سرمایه گذاری در چه بیزینس هایی منجر به اخذ اقامت ایتالیا می شود؟

از آنجا که ایتالیا در اتحادیه اروپا و شینگن عضو است، کشور بسیار مهمی به شمار می آید. اقتصاد قدرتمند این کشور باعث شده که توجه هر کسی به خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا جلب شود. پس اگر شما هم می خواهید بدانید که با استفاده از چه روش هایی می توانید برای اقامت ایتالیا اقدام کنید، با ما همراه باشید

خواندن مقاله افتتاح حساب بانکی در اروپا را به شما پیشنهاد می دهیم.

عکس پرچم ایتالیا در کنار پاسپورت و برگه ای که روی آن نوشته VISA APPLICAION - خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا

بهترین بیزینس های ایتالیا برای اخذ اقامت این کشور

از آنجا که ایتالیا بزرگ ترین بازارهای اتحادیه اروپا را از آن خود کرده، بیزینس های مختلفی را ارائه می دهد و به همین دلیل هم سرمایه گذاران خارجی می خواهند بدانند که بهترین خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا کدام است؟ این کشور در سراسر جهان از نظر رشد اقتصادی، رتبه یازدهم را دارد که بسیار خیره کننده است.

اگر شما هم می خواهید یک کسب و کار در این کشور به راه بیندازید، برای شما توضیح می دهیم که بهترین بیزینس ها برای انجام این کار کدام اند. این موضوع به شما کمک می کند که علاوه بر داشتن آمادگی کافی و کسب تجارب مورد نیاز، درآمد قابل توجهی هم در این کشور به دست بیاورید.

بیشتر بخوانید : تحصیل در ایتالیا

خرید و فروش ملک در ایتالیا

یکی از روش های خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا برای همه افراد، این است که به خرید و فروش ملک در این کشور بپردازند. این روش علاوه بر این که یک راه کاملاً کارآمد و کاربردی برای سرمایه گذاری است، به شما این امکان را می دهد که اقامت این کشور را نیز به دست بیاورید.

البته توجه داشته باشید که ارزش ملک خریداری شده شما باید نسبتاً زیاد باشد. برای خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا از طریق خرید و فروش ملک، باید املاک و مستغلاتی بخرید که ارزش آن ها بین 300 هزار الی 500 هزار یورو باشد. البته فراموش نکنید که برای انجام این کار و صرف هزینه این قدر زیاد، باید حتماً با افراد با تجربه و یا موسسات مهاجرتی مانند چهره نگار مشورت کنید.

دریافت ویزای طلایی ایتالیا

یکی از جذاب ترین بخش های خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا که اخیراً برای این کشور رایج شده، این است که بسیاری از کشورهای اروپایی، ویزای طلایی را در 4 پلن دریافت می کنند که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم:

  • سرمایه گذاری در اوراق بهادار ایتالیا به مبلغ 2 میلیون یورو و محفوظ ماندن این سرمایه در ایتالیا به مدت دو سال
  • سرمایه گذاری در پروژه های عامل المنفعه مانند مسائل فرهنگی، تحقیقاتی و آموزشی به مبلغ 1 میلیون یورو.
  • راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در ایتالیا با سرمایه نزدیک به 500 هزار یورو.
  • راه اندازی استارت آپ در ایتالیا با مبلغ 250 هزار یورو

در حالی که همه موارد بالا برای خرید بیزینس بری اخذ اقامت ایتالیا از اهمیت بالایی برخوردار هستند، اما ثبت شرکت در این کشور می تواند یکی از بهترین روش ها برای کسب اقامت ایتالیا باشد. علاوه بر این، در این شرایط می توانید کسب و کارهای آماده را نیز خریداری کنید.

ویزای طلایی ایتالیا یکی از بهترین بخش های خرید بیزینس برای اقامت ایتالیا شناخته می شود که به شما این امکان را می دهد از مزایای فوق العاده آن بهره مند شوید. یکی از مهم ترین مزایای این نوع ویزا، این است که می توانید در سریع ترین زمان، ممکن برای اقامت در این کشور اقدام نمایید. از دیگر مزایای این روش، می توان به مواردی مثل تحصیل رایگان فرزندان، امکان بردن خانواده و همچنین درآمد قابل قبول و کافی اشاره کرد.

در صورت داشتن تمکن مالی، فقط کافی است که با 500 هزار یورو پول، یک کسب و کار آماده را در ایتالیا خریداری کرده و برای خرید بیزینس برای اقامت ایتالیا اقدام کنید. در نتیجه، در سریع ترین زمان ممکن، نیازی به ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار نخواهید داشتند و بلافاصله اقامت شما تایید می شود. البته پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از الزامات این کار،  با یک فرد متخصص و با تجربه مشورت کنید.

خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا با ثبت شرکت

می توان با اطمینان گفت که یکی از بهترین روش ها برای خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا که محبوبیت بسیار زیادی هم دارد، ثبت شرکت است. برای داشتن این نوع سرمایه گذاری در ایتالیا، باید در اداره مهاجرت پرونده برای خود باز کرده و اطلاعات کافی را به اداره پلیس هم بدهید. سپس کارهای مربوط به احراز هویت و تکمیل امور را انجام دهید و در نهایت، وقت آن می رسد که کارت اقامت خود به همراه اطلاعات کافی از شرکت دریافت کنید.

برای این که بتوانید از این روش برای خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا اقدام کنید، باید مواردی مانند پاسپورت معتبر، گواهی پزشکی، تمام مدارک مورد نیاز برای ویزا و گواهی حساب بانکی را به همراه داشته باشید. علاوه بر این، باید طرح کسب و کار خود را نیز ارائه دهید که اداره مهاجرت به ایتالیا آن را تایید کرده باشد.

خوب است بدانید که خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا از طریق ثبت شرکت، پیچیدگی های نسبتاً زیادی دارد که برای راحت شدن از این موضوع، بهتر است با یک فرد متخصص و با تجربه مشورت کنید. برای کوتاه تر کردن فرایند دریافت ویزا و اقامت ایتالیا، می توانید به برخی موسسات مهاجرتی مانند چهره نگار مراجعه کنید و از مشاوره آن ها بهره مند شوید. اقتصاد ایتالیا باعث شده که خیلی از افراد از این طریق، برای این نوع مهاجرت اقدام کنند.

Fins Advisers چه خدماتی را در خصوص ثبت شرکت در ایتالیا ارائه می‌دهد؟

همان‌طور که در بخش خدمات وب‌سایت ذکر شده است، به‌عنوان یک آژانس 360 درجه مهاجرتی، ما در 12 سرویس مختلف تمامی سرویس‌های مورد نیاز شما را تقبل می‌نماییم. برای آشنایی با این سرویس‌ها بخش خدمات قابل ارائه را مطالعه نمایید.

نمای غروب ابری میدان معروف ایتالیا - خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا

مهم ترین مزایای اقامت در ایتالیا از طریق بیزینس چیست؟

مهم‌ترین خدمتی که FinsAdvisers به شما ارائه خواهد کرد، در همین خصوص می‌باشد. بیش از 100 کسب‌وکار در چهار لول سرمایه توسط کارشناسان اروپایی این شرکت تحلیل و در این وب‌سایت به شما ارائه شده است. می‌توانید با مراجعه به بخش فرصت‌های پیشنهادی کسب‌وکار آن‌ها را مطالعه کرده و از خدمات ما در خصوص راه‌اندازی آن بهره‌مند شوید.

Fins Advisers چه خدماتی را در خصوص اخذ اقامت در ایتالیا از طریق بیزینس ارائه می‌دهد؟

شما همچنین می‌توانید به صورت اختصاصی و از طریق گفت‌وگو با مشاور ارشد کسب‌وکار در اروپا، پرونده اختصاصی خود را جهت تعیین بهترین انتخاب برای خودتان یافته و آن را مبنا قرار دهید.

از چه روش هایی می توان برای سرمایه گذاری در ایتالیا به اقامت آن دست پیدا کرد؟

روش های زیادی برای سرمایه گذاری و خرید بیزینس برای اخذ اقامت ایتالیا و کسب اقامت این کشور وجود دارند که برخی از مهم ترین آن ها، شامل مواردی مانند خرید و فروش ملک و ثبت شرکت می شوند.

ایتالیا مهد هنر، در این کشور هنر و زندگی یا هم به گونه ای آمیخته شده اند که جدایی ناپذیرند.این کشور  مهد پیدایش نامهای شاخصی چون دانته، میکلانژ، داوینچی، بوتیچلی است . ایتالیا را همه به مد و غذا و هنر و معماری می شناسند اما نکته بارز مردمان ایتالیایی شادی و سبک شاد زیستن آن هاست که آنجا را به کشوری خواستنی تبدیل کرده است

 ایتالیا بر اساس آماری از سازمان یونسکو بیشتر از نیمی از میراث فرهنگی کل جهان را در خود جای داده است . فرهنگ غنی ایتالیا این کشور را در اروپا خواستنی کرده است درخشش هنر با آثار غیر قابل شمارش آن، در ایتالیا و وجود شاهکارهای هنرمندان نام آشنا، از صدها سال پیش گردشگران خارجی را به سوی این کشور خواستنی روانه کرده است

شما همچنین می توانید با مطالعه مقاله تحصیل رایگان در ایتالیا  اطلاعات خوبی در مورد تحصیل در این کشور به دست آورید

مهاجرت به ایتالیا - خرید بیزنس در ایتالیا
تحصیلات متوسطه

به صورت کلی سرمایه گذاری در ایتالیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌دهید؟

  • اگر مایل به حضور در اروپا هستید و هزینه‌های اخذ اقامت برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، ایتالیا را مد نظر داشته باشید.
  • اگر مایل به راه‌اندازی یک کسب‌وکار کوچک، با هزینه‌ای نه چندان زیاد هستید، ایتالیا کشور مناسبی است.
  • اگر بابت تحریم‌های بین‌المللی توان معاملاتی جهانی خود را از دست داده‌اید، ایتالیا یکی از بهترین مقاصد ممکن است. شما به راحتی یک حساب بین‌المللی با کد IBAN در اختیار خواهید داشت.

سوالات متداول

اقتصاد مناسب و زیرساخت های کافی در کشور ایتالیا باعث شده اند که اقامت در این کشور یک مزیت بزرگ به حساب بیاید. فرصت های تجاری بسیار خوبی در این کشور وجود دارند که به سرمایه گذاران کمک می کنند فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهند. تعیین نام، میزان سرمایه، آدرس، تعداد سهام‌داران، مدیران، و حسابدار رسمی شرکت

روش های زیادی برای سرمایه گذاری در ایتالیا و کسب اقامت این کشور وجود دارند که برخی از مهم ترین آن ها، شامل مواردی مانند خرید و فروش ملک و ثبت شرکت می شوند. افتتاح حساب بانکی شرکتی؛ دریافت ویزا جهت حضور در پرتغال؛ حضور در پرتغال و تکمیل فرآیند اقامت؛ دریافت اقامت؛ ثبت فعالیت‌های شرکت نزد نهادهای مالیاتی و شروع رسمی کار شرکت. (تمام این مراحل در کمتر از پنج ماه صورت می‌پذیرد.)

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیاز دهید
5/5
آخرین بروز رسانی
11 مرداد 1402
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تحصیل در انگلیس
تحصیل رایگان پزشکی مجارستان امکان پذیر است ؟
آشنایی با دانشگاه ها و رشته های تیتالیا بریا تحصیل در ایتالیا
شرایط سنی برای تحصیل در کشور ایتالیا
تماس رایگان

اگر می‌دانید چه کشور و چه روشی مناسب شماست،
از میان بیش از ۱۶۰ روش موجود دست به انتخاب بزنید.