سایت در حال بروز رسانی می باشد و ممکن است برخی مطالب تکمیل نباشد از صبوری شما سپاسگزاریم.

مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

مهاجرت به کشور
مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

جاب آفر انگلیس

جاب آفر انگلیس چیست و چگونه آن را دریافت کنیم؟

england Job Offer

انگلستان

مشاوره رایگان

جاب آفر انگلیس چیست؟

جاب آفر انگلیس فرصت ویژه‌ای است انگلیس یکی از بهترین کشورهای جهان به شمار می‌رود که به دلیل داشتن اقتصاد قوی، خیلی از افراد را برای کار کردن به خود جذب می‌کند. از این رو، خیلی از افراد متخصص پس از تحصیل در انگلستان تمایل دارند جاب آفر انگلیس را گرفته و در این کشور به کار کردن بپردازند. با این حال، برای انجام این کار، باید شرایط خاصی داشته باشید و موضوعاتی را رعایت کنید.

اولین و مهم‌ترین موضوعی که برای دریافت جاب آفر انگلیس باید بدانید، این است که در این زمینه، باید حتماً از یک کارفرمای انگلیسی پیشنهاد کاری داشته باشید. زیرا جاب آفر (job offer) به معنای پیشنهاد کار است که توسط شخصی در انگلیس به عنوان کارفرما برای شما به عنوان کارگر یا متخصص ارائه شود. در ادامه با موسسه چهره نگار همراه باشید تا با شرایط و جزئیات اخذ جاب آفر انگلیس آشنا شویم. این موسسه همچنین در امور دیگر مانند اخذ ویزای تحصیلی انگلیس نیز فعالیت می‌کند.

فهرست مطالب
مشاوره رایگان تلفنی
پخش ویدیو

جاب آفر انگلیس یا پیشنهاد شغلی انگلستان ، به یک دعوت نامه رسمی گفته می شود که توسط سازمان یا یک کارفرمای خارجی به شما ارائه می شود. به بیان دیگر، سازمان یا کارفرمای ذکرشده در کشور انگلستان از شما می خواهد که برای کار کرد کردن در آن سازمان، به انگلستان بروید. در جاب آفر انگلیس یا هر کشور دیگری، باید اطلاعات کاملی از شرکت مورد نظر، پیشنهاد استخدام و جزئیات آن، مقررات و شرایط سازمان، حقوق و مزایا آورده شود.

درخواست ویزای کار از طریق جاب آفر از یک کارفرمای انگلیسی، یکی از روش‌های مهاجرت مطمئن به کشور انگلیس است و  برای افرادی مناسب است که مدرک دانشگاهی و سابقه تخصصی در یک رشته با اهمیت در انگلیس را دارند.

علاوه بر این موارد، در دعوت نامه رسمی که سازمان مورد نظر برای شما ارسال می کند، باید اطلاعاتی مانند مسئولیت های شغلی، نام کارفرما و تاریخ پیشنهاد یا تاریخ انقضای آن را نیز آورده باشد. اطلاعاتی درباره ساعات کاری، تاریخ شروع و پایان کار هم باید در جاب آفر انگلیس یا هر کشور دیگری آورده شود.

چگونه جاب آفر انگلیس را دریافت کنیم؟

سوالی که برای متقاضیان مهاجرتی کاری برای کشور انگلستان پیش می آید این است که چگونه جاب آفر انگلیس را دریافت کنیم ؟ برای دریافت جاب آفر یا فرصت‌های شغلی در انگلیس، شما می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید :

  • مراجعه به وبسایت‌ها و پلتفرم‌های شغلی: استفاده از وبسایت‌ها و پلتفرم‌های شغلی معتبر و معروف می‌تواند به شما در جستجوی شغل مناسب در انگلیس کمک کند. مانند : LinkedIn، Indeed، Glassdoor، و Monster این برنامه ها به شما کمک می کنند که بتوانید شغل مورد نیاز خود را پیدا کنید.
  • مراجعه به سایت‌های شرکت‌ها: برخی از شرکت‌های بزرگ دارای بخش‌های خاصی برای اعلام فرصت‌های شغلی در وبسایت خود هستند. از طریق مراجعه به سایت‌های شرکت‌ها می‌توانید فرصت‌های شغلی خاصی را در انگلیس پیدا کنید.
  • شبکه‌سازی: شبکه‌سازی و برقراری ارتباط با افرادی که در صنعت و شغل مورد نظر شما فعال هستند، می‌تواند در به دست آوردن جاب آفر‌های مناسب کمک کند. از طریق حضور در رویدادها، نشست‌ها، کارگاه‌ها و استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌توانید به شبکه‌سازی بپردازید.
  • مشاوره شغلی و خدمات معرفی کار: بهره‌گیری از خدمات مشاوره شغلی و راهنمایی دریافت جاب آفر می‌تواند مفید باشد. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز مشاوره شغلی، سازمان‌های استخدام و خدمات معرفی کار، دسترسی به فرصت‌های شغلی در انگلیس را فراهم کنید.

توصیه می‌شود در هنگام اعمال به جاب آفرها، روشنی، موقعیت کاری، سطح دستمزد و الزامات راه‌اندازی (مانند ویزا و مجوزکار) را به دقت بررسی کنید و همچنین به نکات مربوط به زبان موردنیاز در شغل توجه کنید.

شغل های مورد نیاز برای دریافت جاب آفر انگلیس

برای این که بتوانید جاب آفر انگلیس را بگیرید و به عنوان یک کارمند یا متخصص به این کشور مهاجرت کنید، باید حرفه خاصی بلد باشید. لیست طولانی از مشاغل مورد نیاز برای کشور انگلستان وجود دارند که تخصص در هر یک از آن ها می تواند تأثیر زیادی در سریع تر شدن فرایند دریافت جاب آفر انگلیس برای شما داشته باشد.

در صورتی که رشته تحصیلی یا تخصص شما در حوزه یکی از این مشاغل باشد، می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری، جاب آفر از کشور انگلیس را دریافت کنید. همچنین داشتن سابقه کاری در هر یک از این مشاغل می تواند یک مزیت بزرگ محسوب شود. فقط توجه کنید و ببینید که آیا تخصص و رشته تحصیلی شما در لیست مشاغل موردنیاز جاب آفر قرار می گیرد یا خیر.

نکته قابل توجه دیگر در مورد گرفتن جاب آفر انگلیس این است که پیشنهاد کاری مناسب در کشور انگلیس به راحتی ارائه نمی‌شود و اگر قصد داشته باشید با این روش به انگلیس مهاجرت کنید نمی‌توانید بدون مشورت، آگاهی و داشتن شرایط و ارتباطات مناسب با کارفرمایان معتبر در انگلیس این کار را انجام بدهید. حتی ممکن است بدلیل نا آگاهی و عدم برخورداری از راهنمایی و مشاوره مهاجرتی، یک متقاضی پس از مصاحبه با شرکت انگلیسی، نتواند رضایت آنها را جلب کند یا با حقوق و مزایای پایینی با‌ آنها به توافق برسد. اگر قصد مشاوره رایگان را دارید بر روی مقاله مشاوره رایگان دریافت ویزای کاری را کلیک کنید.

از این رو برای اینکه پیشنهاد کاری متناسب با شرایط خود پیدا کنید و به صورت منصفانه یک ویزای کاری با جاب آفر از انگلیس بگیرید، بهتر است حتما از مشاوران باتجربه و مطمئن راهنمایی بگیرید و اطلاعات کافی بدست بیاورید. به این منظور می‌توانید از طریق تماس با مشاوران موسسه چهره نگار اطلاعات خود را افزایش دهید یا از خدمات این موسسه به صورت اختصاصی استفاده کنید.

چگونه می توانیم جاب آفر انگلیس را پیدا کنیم؟

همان طور که در ابتدای این مقاله هم گفتیم، اقتصاد انگلیس رشد بسیار زیادی دارد و به همین دلیل همه ساله، به نیروهای جوان و متخصص در زمینه های مختلف، نیاز به پیدا می کنند. از این رو، می توانید مطمئن باشید که برای دریافت جاب آفر از کشور انگلیس موفق خواهید شد.

با این حال، به همان اندازه که اقتصاد قوی انگلستان روز به روز رشد می کند، مطمئناً رقابت برای دریافت کارها هم افزایش می یابد. از این رو، باید برای دریافت جاب آفر انگلیس تحقیقات زیادی کنید تا بتوانید از این طریق، به این کشور مهاجرت کنید. برخی بهترین روش هایی که به کمک آن ها می توانید جاب آفر از کشور انگلیس را دریافت کنید و برای مهاجرت از آن ها استفاده نمایید را در این بخش آورده ایم.

  • کمک گرفتن از سایت های کاریابی در انگلیس

وبسایت های مختلفی برای کاریابی در انگلیس وجود دارند که می توانید برای دریافت جاب آفر از آن ها کمک بگیرید. در این وب سایت ها، می توانید ارتباط مستقیمی با کارفرما داشته باشید و دریافت جاب آفر از انگلیس را برای خود تسریع بخشید. البته توجه داشته باشید که باید رزومه کاملی داشته باشید تا در این زمینه موفق شوید. از این رو، آژانس مهاجرتی چهره نگار به شما کمک می کند بهترین وب سایت ها برای دریافت جاب آفر انگلیس را پیدا کنید.

  • توجه به بازار انگلیس

برخی از موقعیت های شغلی در وبسایت های اینترنتی ثبت نمی شوند و به همین دلیل هم نمی توانید در وبسایت های آنلاین، آن ها را مشاهده کنید. اگر کسی را در انگلیس می شناسید، می توانید از آن ها بخواهید که با کمی تحقیق و جستجو، جاب آفر مورد نظر شما را پیدا کند. در غیر این صورت، می توانید از افراد با تجربه در ایران کمک بخواهید تا به کمک واسطه هایی که دارند، دریافت جاب آفر از کشور انگلیس را برای شما آسان کنند.

  • تماس گرفتن با کارفرما

در صورتی که خود شما کارفرمایی را می شناسید، می توانید به صورت مستقیم از طریق ایمیل یا وبسایت های مختلف با او تماس بگیرید. بعد از ارسال رزومه و مطلع شدن از موقعیت های شغلی، منتظر دریافت جاب آفر انگلیس از طرف آن ها باشید.

جاب آفر انگلیس محدودیت سنی دارد؟

از آنجایی که گرفتن پیشنهاد کاری انگلیس ملزم به دارا بودن سوابق کاری مرتبط و حداقل مدارک مرتبط با حرفه موردنظر می باشد، سن فاکتور تعیین کننده ای در دریافت این نوع از ویزا نبوده و متقاضیان می توانند به راحتی درخواست خود را ثبت کرده و به یافتن شغل در انگلیس بپردازند. البته که اگر سن متقاضی حداکثر 45 سال باشد از شانس بیشتری برای دریافت پیشنهاد کاری برخوردار خواهد بود. لازم به تاکید است که فاکتور تعیین کننده در اخذ جاب آفر انگلیس تنها مهارت، سوابق و مدارک مرتبط با حرفه متقاضی است و فاکتورهای دیگر در اولویت های بعدی قرار میگیرند.

روش های یافتن جاب آفر انگلستان

برای روش های یافتن جاب آفر انگلستان ما به شما کمک خواهیم کرد ، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • جستجوی آگهی‌های استخدام در وبسایت‌های مشهور: استفاده از وبسایت‌هایی مانند Indeed، LinkedIn، Glassdoor و Reed که آگهی‌های استخدام در انگلستان را در بخش‌های مختلف و صنایع مختلف منتشر می‌کنند.
  • استفاده از سایت‌های مخصوص شغل‌های بین‌المللی: برخی از وبسایت‌ها مانند Monster، CareerJet و Jobsite شغل‌ها را در سطح بین‌المللی منتشر می‌کنند و شامل فرصت‌های شغلی در انگلستان نیز هستند.
  • نظر به پورتال‌های استخدام محلی: بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در انگلستان از پورتال‌های استخدام محلی مانند Totaljobs، CV-Library و Jobs.ac.uk استفاده می‌کنند. بنابراین، جستجوی آگهی‌های استخدام در این پورتال‌ها نیز می‌تواند مفید باشد.
  • شبکه‌سازی و روابط عمومی: ارتباط با افراد با تجربه یا همکاران در صنعت مورد نظر و درخواست راهنمایی و توصیه از آن‌ها نیز می‌تواند به شما کمک کند.
  • حضور در رویدادها و نمایشگاه‌های شغلی: شرکت در رویدادها یا نمایشگاه‌های شغلی مرتبط با صنعت و حوزه مورد نظر خود، فرصتی برای روبینویسانی با صاحبان کسب و کار و نمایندگان شرکت‌ها می‌باشد.

رشته ها و مشاغل پرتقاضا برای دریافت جاب آفر انگلستان

در هنگام برنامه ریزی برای آینده خود در این کشور، دیگر انتخاب رشته های محبوب برای تحصیل در انگلستان کافی نیست. انتخاب رشته تحصیلی مناسب برای افزایش قابلیت استخدامی خود در بریتانیا بسیار مهم است. در ادامه رشته ها و مشاغل پرتقاضا برای دریافت جاب آفر انگلستان بررسی می کنیم:

1. مهندسی

مهندسان بسیار ماهر تقریباً در تمام شاخه های مهندسی در بریتانیا مورد تقاضا هستند . دسته بندی های تحت کمبود مهارت عبارتند از:

  • مهندسی عمران
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق و الکترونیک
  • مهندسی طراحی و توسعه
  • مهندسی تولید و فرآیند
  • مهندسی برنامه و نرم افزار
  • مهندسی شیمی

2. علوم زندگی (رشته های مرتبط با بهداشت و پزشکی)

پزشکی یکی از محبوب ترین حوزه های موضوعی در بریتانیا بوده و همچنان ادامه دارد. همه پزشکان و فارغ التحصیلان پزشکی دارای چشم انداز شغلی بالایی در بریتانیا هستند. سایر موضوعات علمی تحت کمبود مهارت عبارتند از:

  • روانشناسی
  • رادیوگرافی
  • پیراپزشکی
  • دامپزشکی
  • پرستاری

3. علوم کامپیوتر

اگرچه اعتقاد بر این بود که مشاغل در بخش IT اشباع شده است، فارغ التحصیلان بسیار متخصص در این زمینه هنوز در بریتانیا بسیار مورد تقاضا هستند. پرسودترین تخصص ها عبارتند از:

  • علم داده
  • تجزیه و تحلیل کسب و کار فناوری اطلاعات
  • طراحی و توسعه وب
  • امنیت سایبری

4. ریاضیات و علوم اکچوئری

این افراد برای مدت طولانی در بریتانیا با کمبود مهارت مواجه بوده اند و چشم انداز اشتغال در حال رونق است. دروس قابل مطالعه عبارتند از:

  • علم اکچوئری
  • ریاضیات
  • آمار

5. هنرهای نمایشی

این رشته بسیار رقابتی است و موضوعاتی که طبق لیست کمبود مهارت قابل مطالعه هستند عبارتند از:

  • رقص
  • موسیقی

6. هنرهای خلاق

این یک رشته تحصیلی جدید و چالش برانگیز است زیرا فقط با استعدادترین افراد برای کار در بریتانیا استخدام می شوند. موضوعاتی که می توان در هنرهای خلاقانه دنبال کرد عبارتند از:

  • هنر و طراحی
  • طراحی گرافیک
  • انیمیشن

7. زمین شناسی و علوم زمین

طیف گسترده ای از فرصت های شغلی در بریتانیا برای فارغ التحصیلان در این زمینه ها مانند مشاغل در صنعت نفت، گاز و نفت ، ساخت و ساز، انرژی و معدن، مؤسسات علمی تحت حمایت دولت، مشاوره های زمین شناسی و تحقیق و تدریس در دسترس است.

8. علوم زیستی

این شامل علوم زیستی و زیست پزشکی است. سایر زیرمجموعه‌هایی که در بریتانیا تقاضای زیادی دارند و با کمبود مهارت مواجه هستند عبارتند از فارماکولوژی ، بیوتکنولوژی و بیوانفورماتیک.

9. آموزش و تدریس

استخدام برای معلمان دبیرستان در موضوعات مختلف STEM و مربیان متخصص و مربیانی که با اختلالات زبانی و گفتار و زبان سروکار دارند، در دسترس است.

10. هنر آشپزی

اگر اشتیاق عمیق و استعدادی برای آن دارید، این یک رشته جالب برای دنبال کردن است. مشاغل برای فارغ التحصیلان مدیریت هتلداری و سرآشپزهای بسیار با تجربه و ماهر- مجری، سر و سو و سرآشپزهای متخصص در دسترس است.

تمکن مالی مورد نیاز جاب آفر انگلیس چقدر است؟

جاب آفر انگلیس فرصت درآمدزایی ویژه ای را برای افراد متخصص فراهم می کند که به راحتی می توانند در این کشور به ادامه زندگی خود بپردازند؛ اما در ابتدای پروسه درخواست برای گرفتن پیشنهاد کاری شخص موظف است گواهی تمکن مالی خود را به همراه سایر مدارک ارائه دهد؛ این گواهی ثابت می کند که متقاضی می تواند برای حداقل 6 ماه هزینه های زندگی خود را بپردازد و در طول مدت حضور خود در این کشور بتواند هزینه های معمول زندگی را بپردازد؛ مبلغ تعریف شده برای تمکن مالی جاب آفر انگلیس مبلغی بین 8 تا 9 هزار پوند سالیانه است که به عبارتی برای هر ماه این عدد بین 700 الی 750 پوند خواهد بود.

هزینه اخذ جاب آفر از کشور انگلیس نسبت به دیگر شرایط اخذ ویزای انگلیس به مراتب کمتر بوده و هزینه بسیار اندکی را شامل میشود؛ به عبارتی هر متقاضی برای درخواست job offer ملزم به پرداخت 75 پوند برای درخواست اولیه بوده و مابقی هزینه ها مربوط به ترجمه مدارک به زبان انگلیسی ، هزینه رفت و آمد به این کشور و سایر هزینه های جانبی از جمله دریافت بیمه پزشکی و دریافت کارت ویزا و هزینه هایی از این دست خواهد بود.

مراحل دریافت جاب آفر انگلیس چیست؟

در مرحله اول پروسه درخواست جاب آفر از کشور انگلیس متقاضی ملزم به یافتن شغل از طریق پلتفرم های تعریف شده است و سپس باید درخواست خود را برای شغل مربوطه به کارفرما ارائه دهد؛ در نهایت باید درخواست خود را مبنی بر کوتاه مدت یا بلند مدت بودن ویزای خود مشخص کند. در مرحله بعدی وی موظف است که مدارک مورد نیاز تایید کننده مهارت و تخصص خود را جمع آوری و ترجمه کرده و در هر دو صورت فیزیکی و آنلاین به همراه داشته باشد و پس از رزرو زمان ملاقات خود با سفارت مدارک را به صورت کامل ارائه دهد و پس از آن هزینه های مربوطه را پرداخت و منتظر دریافت نتیجه از سوی مراجع مربوطه در جهت تایید ویزای خود بماند.

شرایط دریافت ویزای جاب آفر انگلیس چیست؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که به عنوان شرایط دریافت جاب آفر از انگلیس می‌توان معرفی کرد سابقه کاری و مدرک تحصیلی است. سابقه کاری و مدرک تحصیلی شما باید منطبق با شغلی باشد که مایلید در آن مشغول به کار شوید. . نیز سایر شرایطی که باعث می‌شود به احتمال بالاتری، موفق به دریافت یک پیشنهاد کاری از کارفرمایی در انگلیس شوید شامل:

• حداقل 25 و حداکثر 45 سال سن
• حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی و شغل مورد نظر
• حداقل مدرک لیسانس مرتبط با شغل مورد نظر
• مدرک زبان انگلیسی آیلتس 6 به بالا

مدارک لازم برای جاب آفر انگلیس چیست؟

یکی از مهم‌ترین مراحل مهاجرت از جمله روش اخذ ویزای کاری انگلیس با جاب آفر این است که کلیه مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس را ترجمه و تکمیل و ارسال کنید. در صورتی که مدارک شما کامل باشد و نیازی به اصلاح آنها وجود نداشته باشد، کارهای شما با سرعت چند برابر پیش خواهد رفت. می‌توان گفت که مهم‌ترین مدارکی که برای اخذ جاب آفر از کشور انگلیس لازم دارید شامل:

عکس پاسپورت

برای انجام کارهای اداری مربوط به مهاجرت عکس گذرنامه‌ای یا پاسپورتی احتیاج دارید. البته برای تمام سفرهای خارجی و روش‌های مهاجرت این اولین چیزی است که به آن احتیاج دارید.

مدارک شناسایی

مدارک شناسایی شما مثل شناسنامه و کارت ملی باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند و تعداد کافی کپی از آنها تهیه کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

پاسپورت

همه می‌دانند که برای اخذ ویزا مهم‌ترین مدرک پاسپورت یا گذرنامه است. برای اخذ ویزای کار انگلیس هم لازم است که گذرنامه امضاشده خود را که دارای بالاترین مدت اعتبار ممکن باشد و کپی تمام صفحات آن را ارائه کنید.

قراردادنامه با شرکت انگلیسی

بعد از انجام مصاحبه با کارفرمایی در انگلیس، در صورت تایید کارفرما مطابق قانون کار این کشور یک قرارداد کاری رسمی برای متقاضی تنظیم می کند که به امضای طرفین می رسد. این مدرک به صورت اختصاصی برای درخواست ویزای کاری لازم است. این شرکت می‌تواند خصوصی یا یک سازمان دولتی باشد و اما در هر حال باید دارای شرایط لازم بوده و مانع قانونی برای استخدام نیروی کار خارجی نداشته باشد. سفارت انگلیس باید هماهنگ‌سازی این قرارداد را با شرکت کارفرما انجام دهد. اعتبار شرکت کارفرما، در نتیجه ویزا تاثیرگذار است.

مدارک تحصیلی دانشگاهی

برای اخذ جاب آفر انگلیس لازم است تمام مدارک تحصیلی بعد از مقطع دیپلم خود را به همراه ریز نمرات ترجمه کنید. سپس با توجه به رشته تحصیلی تان، مدارک خود را جهت ارزیابی و تایید به نهاد مربوطه در کشور انگلیس ارسال نمایید. پس از دریافت تاییدیه مدارک تحصیلی، سفارت درخواست ویزای شما را بررسی خواهد کرد.

مدارک تایید کننده رزومه و سابقه کاری

همانطور که گفتیم شما باید ثابت کنید که در رشته تحصیلی و مرتبط با شغل درخواستی خود، سابقه کاری تخصصی و رزومه معتبر دارید. باید از کارفرمایان قبلی خود بخواهید طی یک نامه رسمی سوابق کاری شما را اعلام و تایید کنند. سفارت انگلیس از این طریق سطح تخصص حرفه ای شما در زمینه مورد نظر را بررسی می‌کند و در صورت تایید به شرکت استخدام کننده اطمینان می‌دهد.

مدرک زبان

در هنگام تکمیل مدارک ویزا، حتماً باید مدرک زبان معتبر را هم ارائه کنید. نیروهای متخصص می توانند با ارائه یک مدرک زبان انگلیسی معتبر مثل آیلتس 6 برای اخذ ویزای کار در روش جاب آفر اقدام کنند.

لیست جاب آفر انگلیس

شغل های مربوط به مهندسی، پیراپزشکی، هنر، مدیریت فروش، تکنولوژی، خدماتی، مالی، تولیدی و سایر موارد این چنینی، جزو مشاغل مورد نیاز برای دریافت جاب آفر انگلیس به شمار می روند. علاوه بر این، مشاغل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند فرایند اخذ این جاب آفر را برای شما تسریع بخشند.

بازار کار در انگلستان بسیار پویا است و طیف گسترده‌ای از فرصت‌های شغلی را برای جویندگان کار در صنایع مختلف ارائه می‌دهد. در بخش فناوری، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های زیادی وجود دارند که در توسعه نرم‌افزار، تجزیه و تحلیل داده‌ها و سایر زمینه‌های مرتبط نقش دارند. بخش خدمات که سهم عمده‌ای در اقتصاد کشور دارد، فرصت‌های شغلی زیادی در زمینه‌هایی مانند خرده فروشی، مهمان نوازی و خدمات به مشتریان دارد. بخش مراقبت‌های بهداشتی نیز در حال رشد است و فرصت‌هایی را برای متخصصان پزشکی مانند پزشکان، پرستاران و سایر کارکنان مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهد. حوزه اقتصادی عامل مهمی در شکوفایی بازار کار است و فرصت‌هایی را برای حسابداران، تحلیلگران مالی و سایر متخصصان مالی فراهم می‌کند. لندن مرکز بسیاری از صنایع است و بسیاری از شرکت‌های چند ملیتی را در خود جای داده است، اما فرصت‌های شغلی در شهرهای دیگر مانند منچستر، بریستول و بیرمنگام نیز وجود دارد. بخش آموزش که سهم قابل توجهی در بازار کار دارد طیف گسترده‌ای از نقش‌های آموزشی، سخنرانی و اداری را ارائه می‌دهد.

به طور کلی، بازار کار در انگلستان متنوع است و فرصت‌هایی را برای افرادی با مجموعه مهارت‌ها، صلاحیت‌ها و سطوح تجربه متفاوت ارائه می‌دهد. دولت همچنین برنامه‌های حمایتی و آموزشی برای جویندگان کار و کارفرمایان فراهم می‌کند تا به ارتباط افراد با فرصت‌های شغلی و بهبود بازار کار کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شغل‌هایی که بیشتر از طریق جاب آفر به انگلیس مهاجرت می‌کنند با سایت چهره نگار تماس برقرار نمایید.

مؤسسات کاریابی انگلیس در ایران

مؤسسات زیادی در ایران وجود دارند که می توانند برای دریافت جاب آفر انگلیس به شما کمک کنند. چهره نگار یکی از بهترین و معتبرترین مؤسسات به شمار می رود که بهترین موقعیت های شغلی متناسب با تخصص و رزومه شما در انگلیس را در اختیارتان قرار خواهد داد.

توجه داشته باشید که اصلاً نباید به هر جاب آفری اعتماد کنید. زیرا به خاطر رشد اقتصادی سالانه انگلیس و درخواست زیاد نیروی کار، برخی از افراد برای کلاهبرداری از جاب آفر استفاده می کنند. به همین دلیل هم حتی اگر خودتان نیز می توانید برای دریافت جاب آفر از کشور انگلیس اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت کافی داشته باشید تا سر شما کلاه نرود.

اخذ اقامت دائم انگلستان با جاب آفر

برای اخذ اقامت دائم انگلستان با جاب آفر ، ابتدا باید یک شغل مرتبط با یکی از دسته‌های حرفه‌ای مورد قبول انگلستان پیدا کنید. توجه داشته باشید که این شغل باید قرارداد کاری بلندمدت باشد و شرایط واجد شغلی مرتبط را برآورده کنید.

پس از پیدا کردن شغل، باید کارفرما در انگلستان پروانه کار برای شما درخواست کند. جهت اخذ پروانه کار، کارفرما باید برخی اطلاعات و اسناد مربوطه را به وزارت کشور (Home Office) ارائه دهد.

حدود 5 سال اقامت مستمر با پروانه کار، می‌توانید برای اخذ اقامت دائم (Settlement or Indefinite Leave to Remain) درخواست دهید. برای اینکار باید معیارهای مالی، آموزشی، زندگی مشترک، تمام شدن مدت مقرر اقامت و سایر الزامات اعمال شده را برآورده کنید.

شغل های پر درآمد جاب آفری انگلستان

چند نمونه از شغل های پر درآمد جاب آفری انگلستان عبارتند از :

  • روان‌شناس کلینیکی: روان‌شناس‌های کلینیکی با ارائه خدمات حرفه‌ای روان‌درمانی به افراد در مواجهه با مشکلات روانی، به طرفداران زیادی در انگلستان برخوردارند.
  • پزشکان متخصص: پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله قلب و عروق، جراحی، ناهنجاری‌های داخلی، اورولوژی و دندانپزشکی می‌توانند درآمد بالایی داشته باشند.
  • مدیران مالی: در شهرهای بزرگ انگلستان، مدیران مالی در بخش بانکداری، سرمایه‌گذاری و مهندسی مالی می‌توانند حقوق بالا و پاداش‌های بزرگی بگیرند.
  • مهندسان نرم‌افزار: با توسعه روزافزون صنعت فناوری و نیاز به مهارت‌های برنامه‌نویسی و تحلیل سیستم‌ها، مهندسان نرم‌افزار در یافتن شغل‌های پر درآمد در انگلستان موفق هستند.
  • وکلای حقوقی: وکلای حقوقی با تخصص در رشته‌هایی مانند حقوق تجاری، حقوق کیفری و حقوق مهاجرت می‌توانند درآمد قابل توجهی را به دست آورند.
  • مشاوران مدیریت: مشاوران مدیریت و کسب و کارها با مشاوره و برنامه‌ریزی استراتژیک، درآمد خوبی را کسب می‌کنند.
  • مهندسان صنایع: مهندسان صنایع با بهینه‌سازی فرایندها و مدیریت کیفیت، گزینه مناسبی برای کسانی هستند که به دنبال شغل‌های پردرآمد در انگلستان هستند.

زبان برای جاب آفر انگلیس مهم است؟

درخواست جاب آفر در انگلیس مستلزم داشتن مهارت‌های زبانی مناسب است. انگلیسی به عنوان زبان اصلی در انگلیس استفاده می‌شود و برای کسب و کار، مطالعه، ارتباطات و زندگی روزمره بسیار حیاتی خواهد بود.

این موارد به توانایی مذاکره، نوشتن رزومه، ارتباط روزمره با همکاران و رویارویی با مصاحبه‌کنندگان در فرآیند استخدام اطلاق می‌شود. مهارت‌های زبانی خوب شامل درک و تفهیم بخش‌های مختلف زبان، صحبت کردن در موقعیت‌های مختلف، خواندن و نوشتن مناسب است.

البته، اینکه آیا زبان مهم است یا نه، به فرصت شغلی مورد نظر و سطح مورد نیاز آنست. برخی شرکت‌ها ممکن است ترجیح دهند با افرادی همکاری کنند که در زبان انگلیسی ماهرتر هستند. در هر صورت، داشتن مهارت‌های زبانی قوی می‌تواند به شما در جستجوی شغل و پیشرفت حرفه‌ای کمک کند، بنابراین سعی کنید زبان انگلیسی خود را به حداکثر توانتان تقویت کنید.

داشتن مهارت‌‌های خوب در زبان انگلیسی می‌تواند شما را در فرصت‌های شغلی بین‌المللی قوی تر نماید. درک خوبی از زبان انگلیسی و مهارت در گفتار و نوشتار آن می‌تواند در هنگام مصاحبه و ارتباط با مدیران و همکاران بین‌المللی مزیتی برای شما به ارمغان بیاورد.

در محیط‌های کاری بین‌المللی، ابتکارات مرتبط با استخدام و تربیت نیروی کار گاهی مستلزم ترجمه و ارائه اسناد به زبان انگلیسی است. داشتن مهارت در ترجمه و تهیه مستندات به انگلیسی می‌تواند در کسب فرصت‌های شغلی در صنعت جاب آفر مفید باشد.

در جاب آفر و صنعت‌های بین‌المللی، ارتباط و ارائه به مشتریان و همکاران از طریق ایمیل، نشریات، مذاکرات تلفنی و جلسات مجازی معمول است. داشتن مهارت‌های قوی در زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند تا به اثربخشی بیشتر در ارتباطات تجاری بین‌المللی برسید.

سایتهای معتبر کاریابی در انگلیس

متقاضی جاب آفر از کشور انگلیس برای یافتن شغل موردنظر خود می­تواند از طریق سایت های مرتبط اقدام کند؛ البته پیشنهاد می شود که قبل از شروع این پروسه پروفایل خود در شبکه هایی مانند linkedin و پروفایل های این چنینی خود را ارتقا بخشیده تا کارفرما بتواند توسط آن ها سوابق و رزومه های وی را مورد بررسی قرار دهد.

تفاوت ویزای جاب آفر و جاب سیکر چیست؟

تفاوت جاب آفر انگلیس و جاب سیکر این کشور در دارا بودن و عدم دارا بودن شغل مشخص در این کشور است. به زبان ساده تر اگر متقاضی قبل از ورود به خاک انگلیس موفق به یافتن شغل موردنظر خود شود و از کارفرمای مربوطه تاییدیه را دریافت کند، می تواند با اخذ ویزای انگلیس وارد خاک این کشور شود، اما جاب سیکر انگلیس این شرایط را برای متقاضی فراهم می کند که برای ویزای بلند مدت انگلیس اقدام کند و پس از ورود به خاک این کشور به جستجوی شغل موردنظر خود بپردازد و نیازی به یافتن شغل قبل از آن نخواهد داشت.

مزایای دریافت جاب آفر انگلیس

جاب افر انگلیس در کنار تمام مزایای مالی و حقوقی که برای کارمندان فراهم می کند شرایط رفاهی و اجتماعی بسیار مناسبی را برای متقاضیان فراهم می کند؛ افراد مشغول در این کشور در تمام زمینه های شغلی امنیت اجتماعی و شغلی قابل توجهی را دارا هستند و در کنار آن از تمامی مزایایی چون خدمات بهداشتی درمانی، مرخصی های استعلاجی و سالیانه، بیمه و تامین هزینه های جانبی زندگی خود برخوردار خواهند بود و در پایان مدت زمان اشتغال خود از بیمه و حقوق بازنشستگی ویژه ای بهره خواهند برد.

مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس را در این مقاله برای شما توضیح می دهیم تا بتوانید بدون هیچ مشکلی، این مدارک را آماده کرده و تحویل دهید. انگلستان یکی از محبوب ترین کشورهای محدوده جنوبی بریتانیا شناخته می شود که به دلیل رشد اقتصادی فوق العاده خوبی که دارد، سالانه مهاجران زیادی را برای کار کردن به خود جذب می کند.

مهم ترین موضوعی که درباره ارائه مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس باید بدانید، این است که قبل از همه چیز، شما باید یک دعوت نامه از سوی کارفرمای انگلیسی داشته باشید. داشتن دعوت نامه کاری از طرف کارفرما یا سازمان واقع در انگلیس، به شما این امکان را می دهد که بتوانید برای کارکردن، به این کشور مهاجرت کنید.

معایب جاب آفر انگلستان

در کنار ویژگی هایی که جاب آفر انگلیس دارد می تواند معایبی هم داشته باشد، برخی از معایب جاب آفر انگلستان را در لیست زیر آورده ایم، با مطالعه آنها می توانید به این معایب آگاهی پیدا کنید.

  • فاصله جغرافیایی: اگر شما و خانواده‌تان انگلستان را ترک کنید، فاصله جغرافیایی بین شما و خانواده‌تان می‌تواند یک عامل ناراحت کننده باشد. طولانی بودن مسافت ممکن است باعث مشکلات اجتماعی و روحی شود و در برخی موارد، دسترسی مستقیم به خدمات و زیرساخت‌های ایرلند را کاهش دهد.
  • فرهنگ و محیط زندگی: به دلیل تفاوت‌های فرهنگی و محیط زندگی، شما ممکن است با مشکلات سازگاری روبه‌رو شوید. مواجه شدن با تفاوت‌های فرهنگی، سیستم آموزشی و معیشتی می‌تواند چالش‌بر باشد.
  • مشکلات مالی: جاب آفر به همراه هزینه‌های متعددی مانند هزینه ترک خانه، هزینه حمل و نقل، کسب امکانات جدید وغیره می‌آید. همچنین، استرالیا هزینه زندگی بالایی دارد و این نیز می‌تواند یک چالش مالی برای شما باشد.
  • جدا شدن از دوستان و خانواده: رفتن به یک کشور جدید ممکن است باعث جدا شدن از دوستان و خانواده در کشور مبدأ شما شود. این امر می‌تواند احساس تنهایی و دوری را به همراه داشته باشد.

مهم است که در مورد این تغییرات قبل از تصمیم گیری و به خصوص تاثیرات روحی و اجتماعی آنها تفکر کنید. بهتر است پیش از تصمیم گیری، مزایا و معایب را با دقت مورد بررسی قرار دهید و تحقیقات کافی انجام دهید تا تصمیم به جاب آفر در انگلستان را با آگاهی بیشتر بگیرید.

قوانین جاب آفر انگلستان

برای دریافت اطلاعات کامل و به‌روز درباره قوانین جاب آفر در انگلستان، منصوبه‌ها و مقررات مربوطه را از منابع قانونی و معتبر می‌توانید مطالعه کنید. بهترین راه برای به‌روز‌رسانی اطلاعات قوانین جاب‌آفر انگلستان، مراجعه به سازمان ملی یا مدیریت مربوطه در انگلستان است. آنها می‌توانند به شما اطلاعات کامل و دقیقی در مورد قوانین مربوطه را ارائه دهند. همچنین به کمک وکیل یا مشاور حقوقی متخصص می‌توانید نصیحت و راهنمایی حرفه‌ای در این زمینه دریافت کنید.

روش های دریافت جاب آفر انگلستان

استفاده از شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای مانند LinkedIn می‌تواند فرصتی دیگر برای پیدا کردن جاب آفر در انگلستان باشد. در این شبکه، می‌توانید رزومه خود را آپلود کرده و به پست‌های استخدامی در شرکت‌ها و سازمان‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین، پیوستن به گروه‌ها و صفحه‌های مرتبط با حوزه شغلیتان و برقراری ارتباط با افراد صاحب‌نظر از طریق شبکه نیز می‌تواند به شما کمک کند.

تماس با شرکت‌های استخدامی متخصص و دفاتر روابط عمومی ممکن است راهی موثر برای یافتن فرصت‌های شغلی در انگلستان باشد. این شرکت‌ها اغلب در جستجوی نیروی کارهای متخصص هستند و خدمات مرتبط با استخدام و نیازهای شغلی را ارائه می‌دهند.

شرکت در رویدادها و کنفرانس‌های مرتبط با حوزه شغلی خود می‌تواند فرصتی برای توسعه شبکه و ملاقات با افراد صنعت و کسب اطلاعات درباره فرصت‌های شغلی در انگلستان باشد. همچنین، شرکت در وبینارها یا دوره‌های آموزشی آنلاین نیز می‌تواند موقعیت برای برقراری ارتباط با افرادی که در صنعت مورد علاقه شما فعال هستند را فراهم کند.

در کل، مهمترین نکته صبوری و استمرار در جستجوی شغل است. همچنین، بهبود مهارت‌ها و اطلاعات مرتبط با حوزه شغلیتان نیز می‌تواند فرصت‌های شغلی را به شما نزدیک‌تر کند.

 

توانایی مالی مورد نیاز جاب آفر انگلستان چقدر است؟

مبلغ دقیقی در مورد توانایی مالی مورد نیاز برای یک استخدام در انگلستان وجود ندارد زیرا میزان حقوق و دستمزد در هر شغل وابسته به چندین عامل است، از جمله نوع شغل، سطح تجربه، محل کار و شرکت مورد نظر. همچنین، هزینه های زندگی در مناطق مختلف انگلستان نیز متفاوت است.

در هر صورت، در طی فرآیند جاب آفر و مصاحبه های استخدامی، می‌تواند انتظار می‌رود که شرکت یا کارفرما از شما حداقل سطح توانمندی مالی مورد نیاز برای زندگی در انگلستان و عواملی مانند هزینه‌های مسکن، مخارج روزمره و مالیات را بپرسد.

در هر صورت، آگاهی از هزینه زندگی در انگلستان از طریق مطالعه درباره قیمت های مسکن، غذا، حمل و نقل و هزینه های روزانه میتواند به شما کمک کند تا تحلیلی کاملتر در مورد توانمندی مالی لازم برای زندگی و کار در انگلستان داشته باشید.

برای جاب آفر انگلیس چه مدارکی نیاز است؟

یکی از مهم ترین مراحلی که برای مهاجرت به انگلیس از طریق جاب آفر باید انجام دهید، آماده سازی مدارک است. باید با دقت بدانید که مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس چه مواردی هستند و همه آن ها را برای ارائه به سفارت آماده کنید.

بعد از این که کارفرما یا سازمان واقع در انگلیس، دعوت نامه را برای کار برای شما ارسال کرد، وقت آن می رسد که مدارک مورد نیاز برا جاب آفر انگلیس را هم آماده کنید و در سریع ترین زمان ممکن، در مدت زمان تعیین شده، آن را به سفارت ارائه دهید.

فراموش نکنید که آماده سازی درست این مدارک تأثیر خیلی زیادی در تسریع روند اخذ ویزای جاب آفر دارد. در اینجا برخی از اصلی ترین و مهم ترین مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس را نام می بریم. مهم ترین مدارکی که برای اخذ ویزای جاب آفر انگلیس باید داشته باشید، شامل موارد زیر می شوند.

  • ارائه گذرنامه ای که اعتبار کافی داشته باشد
  • تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرکی برای اثبات آن
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و اثبات نداشتن هیچ گونه خلاف کیفری
  • ارائه گواهی سلامت فرد متقاضی برای جاب آفر
  • ارائه گواهی تمکن مالی (در صورتی که کارفرما بخواهد از نظر مالی شما را حمایت کند، باید گواهی حمایت مالی هم داشته باشید).
  • در صورت داشتن سفر قبلی به انگلیس، ارائه مدارک مربوطه نیز نیاز است.

چه مشاغلی برای دریافت ویزای جاب آفر انگلستان بازار بهتری دارند؟

اگرچه انگلستان رشد اقتصادی خیلی خوبی دارد، اما به همان اندازه رقابت برای کار کردن هم زیاد است. به همین دلیل هم بعد از شناختن مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس و آماده سازی آن ها، باید بدانید که چه مشاغلی در این کشور متقاضی بیشتری دارند و متوجه شوید که آیا تخصص و دانش شما در این زمینه است یا خیر.

در صورتی که تخصص یا دانش شما در حیطه یکی از این مشاغل باشد، فرایند گرفتن جاب آفر انگلیس برای شما خیلی آسان تر از قبل می شود. در این صورت، شما شانس بیشتری برای دریافت ویزا و مهاجرت به این کشور ها خواهید داشت.

  • مشاغل مربوط به مهندسی
  • مشاغل مربوط به پزشکی و پیراپزشکی
  • مشاغل مربوط به هنر (کارگردانی، تهیه کنندگی و نوازندگی)
  • مشاغل مربوط به روانشناسی
  • مشاغل مربوط به تکنولوژی به کامپیوتر
  • مشاغل مربوط به امور مالی و حسابداری
  • مشاغل آزادی مانند جوشکاری و سرآشپزی

پزشک مرد با روپوش سبز گوشی به دور گردن، ساعت مچی مشکی به دست و چند خودکار در جیب دست به سینه ایستاده است ـ مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس

در صورتی که تخصص شما درباره یکی از مشاغل بالا باشد، احتمال این که بتوانید سریع تر مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس را آماده کنید، بیشتر خواهد بود. همچنین در این زمینه، موفقیت بیشتری برای دریافت ویزای جاب آفر انگلیس به دست خواهید آورد.

آیا با ویزای جاب آفر می توان خانواده را هم با خود انگلستان برد؟

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید قبل از آماده سازی مدارک مورد نیاز برای جاب آفر بدانید، این است که آیا می توانیم با اخذ این ویزا، خانواده را نیز با خود به انگلستان ببریم؟ این موضوع اهمیت زیادی برای خیلی از سرپرستان خانواده دارد و شاید خیلی از افراد نتوانند تا مدت های طولانی از خانواده خود دور باشند.

خوشبختانه انگلستان این امکان را برای متقاضیان جاب آفر فراهم کرده که بتوانند بعد از دریافت این ویزا، همسر و فرزند زیر 18 سال خود را نیز به انگلستان ببرند. البته در این صورت فرد متقاضی و سرپرست خانواده باید ثابت کند که از نظر مالی کاملاً برای زندگی کردن در انگلستان تمکن مالی دارد. بعد از اثبات این موضوع، می تواند به راحتی برای مهاجرت خانواده خود نیز اقدام نماید.

لازم به ذکر است که حداقل 90 روز قبل از درخواست خود برای آماده سازی مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس و ارائه آن، باید مبلغ مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی خود را در حساب بانکی خود نگهداری کرده باشید. شما باید ثابت کنید که به ازای هر نفر از اعضای خانواده، ماهیانه 630 پوند پول در حساب خود دارید.

این در حالی است که مبلغ مورد نیاز برای خود متقاضی و سرپرست خانواده، به ازای هر ماه باید 945 پوند باشد. برای مثال، مبلغ مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی یک خانواده سه نفره، به اندازه 2205 پوند در هر ماه است که به عنوان پشتوانه مالی اصلی این خانواده در نظر گرفته می شود.

آیا با حمایت مالی کارفرما هم باید تمکن مالی داشته باشیم؟

فقط در یک شرایط، مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس شامل گواهی اثبات تمکن مالی نمی شود و آن هم زمانی است که کارفرما یا سازمان موردنظر شما، بخواهد شما را از نظر مالی حمایت کند و به نوعی اسپانسر شود. البته در این شرایط، به جای اثبات تمکن مالی، باید گواهی معتبری از حمایت مالی کارفرما یا سازمان کاری ارائه دهید.

پاسپورت انگلیس بر روی پرچم انگلیس ـ مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس

مبلغ حمایت مالی کارفرما هم دقیقاً مشابه تمکن مالی خود متقاضی است. این بدان معنی است که به ازای هر نفر از اعضای خانواده متقاضی، حمایت مالی کارفرما باید مبلغ 630 پوند در هر ماه را پرداخت کند. طبیعتاً این مبلغ برای خود کارفرما افزایش پیدا کرده و به 945 پوند می رسد. همه این موارد در درخواست ویزا کار انگلیس از طریق جاب آفر تأثیرگذار هستند.

سؤالات متداول درباره مدارک مورد نیاز برای جاب آفر انگلیس

مشاور رایگان دریافت ویزای کاری

جهت دریافت مشاوره رایگان دریافت ویزای کاری می توانید با ما در ارتباط باشید ما در سریعترین زمان ممکن شما را جهت گرفتن ویزای کاری راهنمایی می کنیم.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم اخذ ویزای جاب آفر از کشور انگلیس کار راحتی نیست و به مدت زمان زیادی نیاز دارد هم چنین جاب رضایت کارفرمایان در کشور انگلیس به راحتی نیست. به این منظور شما باید از مشاوران با تجربه استفاده کنید که شما را راهنمایی کنند و حتی برخی مراحل را خودشان طی کنند. بنابراین توصیه می‌کنیم از طریق تماس با کارشناسان چهره نگار از جزئیات مربوطه آگاه شوید.

پادکست جاب آفر انگلیس
در این پادکست قرار است که در مورد جاب آفر انگلیس صحبت کنیم.

مزایای مهاجرت به روش جاب آفر انگلیس

به شما امکان می دهد در انگلستان زندگی و کار کنید

ویزای پیشنهاد شغلی انگلستان به شما امکان می دهد در انگلستان زندگی و کار کنید، که این فرصت را به شما می دهد تا فرهنگ جدیدی را تجربه کنید و شغل خود را ارتقا دهید.

به شما امکان می دهد خانواده خود را با خود بیاورید

ویزای پیشنهاد شغلی انگلستان به شما این امکان را می دهد که خانواده خود را با خود بیاورید، که می تواند انتقال به زندگی در بریتانیا را آسان تر کند.

اعتبار تا 5 سال

ویزای پیشنهاد شغلی انگلستان تا 5 سال معتبر است، که به شما زمان زیادی برای اقامت در زندگی جدید خود در بریتانیا می دهد.

به شما امکان می دهد برای اقامت دائم درخواست دهید

پس از 5 سال زندگی در بریتانیا با ویزای پیشنهاد شغلی، ممکن است واجد شرایط درخواست اقامت دائم باشید.

معایب مهاجرت به روش جاب آفر انگلیس

نیاز به پیشنهاد شغلی

برای واجد شرایط بودن برای ویزای پیشنهاد شغلی انگلستان، باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای مستقر در بریتانیا داشته باشید. برآورده کردن این می تواند یک نیاز دشوار باشد، به خصوص اگر قبلاً در بریتانیا نیستید.

حمایت کارفرما الزامی است

ویزای پیشنهاد شغلی انگلستان نیاز به حمایت کارفرما دارد. این بدان معناست که کارفرمای شما نیاز دارد مایل به حمایت از درخواست ویزای خود باشید.

فرآیند درخواست ویزا می تواند پیچیده باشد

فرآیند درخواست ویزای پیشنهاد شغلی انگلستان می تواند پیچیده باشد. مهم است که مطمئن شوید که تمام مدارک لازم را دارید و مراحل صحیح را دنبال می کنید.

سوالات متداول درباره جاب آفر انگلیس

محل زندگی شما به مکانی که در جاب آفر آمده است، بستگی دارد. در صورتی که بخواهید در محل دیگری زندگی کنید، مجبور هستید کارفرمای جاب آفر خود را نیز تغییر دهید و تمام فرایند پیدا کردن جاب آفر انگلیس را از ابتدا آغاز کنید.

مناسبترین زمان برای مهاجرت از طریق جاب آفر انگلیس تا قبل از 40 سالگی است؛ اما در صورت داشتن تخصص بالا تا 45 سال هم امکان اخذ جاب آفر وجود دارد.

رزومه شما نشان می دهد که در یک شغل، چقدر تخصص و مهارت دارید. در نتیجه، اگر رزومه معتبر و محکمی برای جاب آفر ارائه دهید، احتمال پذیرفته شدن شما بسیار بیشتر است. زیرا این کار، کارفرما را ترغیب می کند که جلسه مصاحبه ای با شما برگزار کند.

بطور کلی در هیچ فرایند مهاجرتی، قطعیتی وجود ندارد! اما ارایه جاب آفر معتبر از کارفرمایی معتبر انگلیسی، شانس گرفتن ویزای کاری را تا حد قابل توجهی بالا می برد.

برای این که بتوانید جاب آفر انگلیس را دریافت کنید، باید حتماً به نحوی ثابت کنید که در زبان انگلیسی دانش و تسلط کافی دارید. این موضوع به دریافت کار برای شما کمک زیادی می کند.

برای این که بتوانید جاب آفر انگلیس را به دست بیاورید، باید یک حساب بانکی در این کشور داشته باشید. برای انجام این کار، می توانید از شرکت های مختلفی مانند چهره نگار کمک بگیرید.

مقالات مرتبط

سایر روش های مرتبط

ویزا کاری بلغارستان

ویزا کاری لاتویا

ویزا کاری مکزیک

ویزا کار سنگاپور

ویزا کار قطر

ویزای کار عمان

ویزا کار مجارستان

ویزا کار چک

ویزا اسکیلدورکر نیوزیلند

ویزا کاری نیوزیلند

ویزا اسکیلدورکر استرالیا

ویزا کاری مالتا

ویزا کاری اسپانیا

ویزا کار ترکیه

ویزا کار پرتغال

ویزا جست و جوی کار پرتغال

ویزا کاری آمریکا

ویزای جست‌وجوی کار اتریش

ویزا جست و جوی کار سوئد

ویزا کار امارات

ویزا کار انگلیس

ویزا کاری رومانی

ویزا جست و جوی کار آلمان

ویزا کار آلمان

جاب آفر آلمان

ویزا کار لهستان

جاب آفر کانادا

ویزای اکسپرس اینتری کانادا

ویزا کار کانادا

مهاجرت با برنامه های استانی کانادا PNP

اگر مایل هستید در انتخاب روش و کشور مناسب خودتان راهنمایی اخذ کنید، با ما در تماس باشید...

نظرات دیگران درباره جاب آفر انگلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس رایگان

اگر می‌دانید چه کشور و چه روشی مناسب شماست،
از میان بیش از ۱۶۰ روش موجود دست به انتخاب بزنید.

لطفا اطلاعات زیر را تکمیل نمایید

کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فرم ارزیابی مهاجرت

"*" indicates required fields

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .