سایت در حال بروز رسانی می باشد و ممکن است برخی مطالب تکمیل نباشد از صبوری شما سپاسگزاریم.

مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

مهاجرت به کشور
مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان (سال ۲۰۲۳) کدامند؟

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب پربازدید

عکس یک مرد که داخل تبلت مشغول جستجو در اینترنت است
عکس مربوط به شهر لندن در انگلیس است که یکی از ساختمان های معروف شهر که ساعت هم دارد.
تصویر یک آقا است که پاسپورتش دستشه و پرچم آلمان هم روی میزش است و دستش را دراز کرده که پاسپورت را به کس دیگه ای که توی عکس معلوم نیست داره میدهد- قوانین جدید جاب آفر آلمان
برای دریافت مشاوره رایگان این فرم را تکمیل کنید

مشاوره رایگان

۲دانشجوی دختر و ۲ دانشجوی پسر با لباس فارغ التحصیلی مدرک به دست پرچم انگلیس را با لبخند در دست گرفته اند ـ بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

آگاهی از بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان با توجه به این که انگلیس یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیا را در خود جای داده است برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل دارند حائز اهمیت است اما برای ادامه تحصیل در انگلستان باید بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان را بشناسید برای این شناخت با ما در این مقاله همراه باشید.

بدون شک مدارک دانشگاهی انگلستان یکی از محبوب ترین برنامه های تحصیلی در جهان است و دلایل در تأیید این گفته بسیار است. آگاهی از راه های تحصیل در انگلیس بسیار پر اهمیت است چرا که دانشگاه های انگلستان سنت طولانی و غنی در جمع آوری ذهن های باهوش و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به حرفه ای های آینده دارند.

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان برای دانشجویان بین المللی

طبق آمار رسمی، بسیاری از افراد با نفوذ از حوزه‌های مختلف حرفه‌ای دارای مدرک از دانشگاه‌های انگلستان هستند در حالی که حدود نیم میلیون دانشجوی بین‌المللی به دنبال دریافت مدرک در دانشگاه های این کشور هستند. دانشگاه‌ها در تمام بخش‌های انگلستان به دلیل کیفیت بالای تدریس و تحقیق شهرت جهانی دارند، که د رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی QS شاهدی بر این ماجرا است. این استاندارد بالا با استخدام بهترین کارکنان، ساختن پردیس های دانشگاهی بهتر و اطمینان از در دسترس بودن بهترین امکانات حفظ می شود. یکی دیگر از دلایل درخواست تحصیل در انگلیس تنوع گسترده دوره‌ها و رشته های تحصیلی برای دانشجویان است. بیش از 65000 رشته دانشگاهی در انگلستان وجود دارد، و در ادامه به بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان برای دانشجویان بین المللی اشاره خواهیم کرد.

دختری با موهای قهوه ای و تیشرت زرد دفتر سفیدی در دست دارد و با خودکار در آن چیزی می نویسد در سمت چپ عکس چرخ و فلک لندن زمینه عکس است و بر روی آن نوشته study in uk - بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان ۲۰۲۳

در میان طیف گسترده ای از مدارک ارائه شده در دانشگاه های انگلستان، برخی از آنها از محبوبیت جهانی بالاتری برخوردار هستند. ۵تا از بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان به شرح زیر هستند:

  •          کسب و کار
  •          مهندسی و فناوری
  •          داروسازی
  •          حقوق
  •          علوم اجتماعی

مانند بسیاری از داوطلبان، شما نیز باید به عنوان اولین گام مهم برای آینده خود دستیابی به بهترین رشته های تحصیلی انگلستان را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال، اگر شما تحصیل در علوم داده را انتخاب کنید، که یکی از محبوب ترین دوره ها در انگلستان است، شانس بیشتری برای داشتن شغلی با درآمد بالا دارید. به همین ترتیب بسیاری از دوره های برتر دیگر در انگلستان وجود دارند که می توانند حرفه شما را در جهت درست هدایت کنند. در ادامه یک به یک، نگاهی به بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان به همراه تمام جزئیات مرتبطی که باید برای انتخاب رشته مناسب بدانید، می اندازیم!

رشته کسب و کار در انگلستان

اگر برنامه‌های بزرگی برای حرفه‌ای در رشته تحصیلی کسب‌وکار دارید، انگلستان را یکی از بهترین مکان‌های ممکن برای دریافت مدرک مورد نیاز بدانید. انگلستان خانه صدها مدرسه کسب و کار معتبر از نظر آکادمیک است که ارزش عالی و مقدمه ای هیجان انگیز  برای تحصیل در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند. انگلستان یک مرکز تجاری جهانی است، با موقعیت مکانی  که به آن اجازه می دهد به راحتی با دنیای تجارت در سراسر جهان ارتباط برقرار کند. انگلستان همچنین ملتی کارآفرینان دارد و به عنوان هفتمین کشور برتر برای راه اندازی کسب و کار شناخته می شود. لندن، پایتخت انگلستان به تنهایی بیش از شش میلیون شغل را پشتیبانی می کند. بنابراین شما با تحصیل در رشته کسب و کار به عنوان یکی از بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان با فرصت‌های بسیار زیادی رو به رو هستید. در حال حاضر بیش از 100 مدرسه تخصصی کسب و کار در بریتانیا وجود دارد، از جمله یکی از ده دانشگاه برتر تجارت جهان، مدرسه کسب‌وکار لندن (London Business School) یا به اختصار (LBS) یکی از کالج‌های دانشگاه لندن است که همواره به عنوان یکی از مدارس مدیریت پیشتاز در دنیا شناخته شده‌است.

 رشته مهندسی و تکنولوژی در انگلستان

چه در هوش مصنوعی، اتوماسیون، انرژی یا حمل و نقل صحبت کنیم، دنیای مهندسی با هیجان به جلو می رود. انگلستان یکی از بهترین مکان‌ها در جهان برای تحصیل در رشته مهندسی است و در اینجا چند دلیل برای این امر وجود دارد: ابتدا این که انگلستان محل نوآوری است؛ اواخر قرن هجدهم شاهد تولد انقلاب صنعتی در انگلستان بودیم. پیشرفت‌های مهندسی در دهه‌های بعدی شگفت‌انگیز بود. سرعت تغییر در صنایعی مانند حمل و نقل، تولید و ساخت و ساز در انگلستان در این زمان بی سابقه بود. همچنین این کشور همیشه کشور مبتکران بزرگی بوده که با خلاقیت های خود دنیا را تکان داده اند. بر اساس شاخص جهانی نوآوری 2019، انگلستان همچنان از نظر نوآوری در رتبه پنجم جهان قرار دارد. پس به عنوان یک مهندس با ایده های روشن، این یک مکان عالی برای شروع است! مهندسی یکی از آن بهترین رشته‌های تحصیلی در انگلستان است. این کشور در حال حاضر دارای سه دانشگاه در بین 10 دانشگاه برتر جهان از نظر مهندسی و فناوری است که کمبریج، امپریال کالج و آکسفورد پیشتاز هستند. دوره های آموزشی در انگلیس به ارائه نسبت نظریه به عملی عالی معروف است. هیچ‌کس نمی‌خواهد در تمام سال در کلاس درس بماند به‌ویژه مهندسان. بیشتر دانشگاه‌های انگلستان رویکرد عملی را ارائه می‌کنند که واقعاً کاربردی است. کارفرمایان در سراسر جهان اگر فارغ التحصیلی از دانشگاه های انگلستان در رزومه بینند معمولاً آن را با احترام، نظم و سخت کوشی مرتبط می دانند. بنابراین اگر به دنبال آینده شغلی و درآمد بالا هستید دوره های مهندسی از بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان هستند.

انگلستان فرصت های عالی برای فارغ التحصیلان در بخش مهندسی ارائه می دهد، جایی که تقاضا معمولاً بر عرضه بیشتر است. اغلب مشاغل مهندسی بیشتر از مهندسان هستند. این خبر خوبی برای فارغ التحصیلان مهندسی است.

چند دانشجوی دختر با یونیفرم سورمه ای در مراسم فارغ التحصیلی مدارک خود را به هوا پرتاب کرده و می خندند - بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان

رشته داروسازی در انگلستان

دوره های داروسازی ( فارماکولوژی) در انگلستان سه سال طول می کشد و با ارائه دانش زیست شناسی در سال اول به دانشجویان شروع می شود. به دانشجویان فرصت داده می شود تا پروژه های تحقیقاتی را انجام دهند و همه ماژول ها با آخرین تحقیقات علمی به روز نگه داشته می شوند. مدرک فارماکولوژی انگلستان در کانادا برای کار به عنوان یک داروساز معتبر نیست و بنابراین به طور کلی توصیه می شود که دانشجویان به دانشگاه های بریتانیا نگاه کنند که دوره MPharm (داروسازی) را ارائه می دهند که فارماکولوژی به عنوان بخشی از برنامه درسی آن است.  فارغ‌التحصیلان فارماکولوژی برای موقعیت‌های تحقیقاتی در شرکت‌های داروسازی و علوم زیستی، که در حوزه ایمنی دارو، تحقیقات دارویی و فروش دارو کار می‌کنند، مناسب هستند.  فارماکولوژی گرچه به اندازه مدارک پزشکی اعتبار ندارد  اما یکی از بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان است.

رشته حقوق در انگلستان

حقوق یک رشته تحصیلی چالش برانگیز است، اما با در نظر گرفتن مزایایی که بعداً به ارمغان می آورد، کاملاً ارزش توجه دارد. مشاغل شغلی بی شماری برای فارغ التحصیلان حقوق از وکیل تا مجری تلویزیون وجود دارد. علاوه بر این، فارغ التحصیلان حقوق انگلستان درآمد زیادی کسب می کنند زیرا خدمات ارزشمند آنها  بسیار مورد نیاز است. بسیاری از شرکت ها عملکرد خود را به وکلا واگذار می کنند، در حالی که بسیاری از فرآیندهای سیاسی مهم توسط متخصصان حقوق انجام می شود.

رشته علوم اجتماعی در انگلستان

دانشگاه‌های انگلستان از جمله دانشگاه‌هایی هستند که به دلایل خوبی در جهان مورد توجه قرار گرفته‌اند. برخی از معتبرترین تحقیقات جهان در دانشگاه‌های انگلستان انجام می‌شود که مرتباً در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی نشان داده می‌شوند. در حالی که در انگلستان تحصیل می کنید، می توانید در یک محیط بسیار چند فرهنگی با شانس بالایی برای دنبال کردن مشاغل پرسود پس از فارغ التحصیلی پیشرفت کنید. آموزش در انگلستان برای تشویق تولید ایده های جدید، تشویق تحقیقات فردی و همکاری گروهی، از طریق بحث های کلاسی و تکالیف خلاقانه طراحی شده است. شاید مشهورترین مدرک علوم اجتماعی (PPE) در دانشگاه آکسفورد باشد: فلسفه، سیاست و اقتصاد. تعداد قابل توجهی از نخست وزیران انگلستان PPE را در آکسفورد مطالعه کردند. ملاله یوسف زی برنده جایزه صلح نوبل و مدافع آموزش زنان نیز اخیراً از این دوره فارغ التحصیل شده است.

سوالات متداول

MBA. امروزه رشته MBA پرطرفدارترین و بهترین رشته تحصیلی در انگلستان است.

مهندسی  با حدود 29000 پوند حقوق سالیانه  از بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام.وقت بخیر .
در مورد بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان میشه راهنمایی بفرمایید؟

امتیاز دهید
5/5
آخرین بروز رسانی
26 مهر 1402
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

عکس یک مرد که داخل تبلت مشغول جستجو در اینترنت است
عکس مربوط به شهر لندن در انگلیس است که یکی از ساختمان های معروف شهر که ساعت هم دارد.
تصویر یک آقا است که پاسپورتش دستشه و پرچم آلمان هم روی میزش است و دستش را دراز کرده که پاسپورت را به کس دیگه ای که توی عکس معلوم نیست داره میدهد- قوانین جدید جاب آفر آلمان
یه خانم که توی کتابخانه پشت سیستمش نشسته و کلی کتاب هم روی هم جلوی سیستمش هست- بهترین کشور برای آزمون آیلتس
تماس رایگان

اگر می‌دانید چه کشور و چه روشی مناسب شماست،
از میان بیش از ۱۶۰ روش موجود دست به انتخاب بزنید.