سایت در حال بروز رسانی می باشد و ممکن است برخی مطالب تکمیل نباشد از صبوری شما سپاسگزاریم.

مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

مهاجرت به کشور
مؤسسه رصد و پایش چهره نگار سپندار

نحوه پیدا کردن شغل و کار در جمهوری چک را بیاموزید

آنچه در این مطلب می خوانید

مطالب پربازدید

عکس یک مرد که داخل تبلت مشغول جستجو در اینترنت است
عکس مربوط به شهر لندن در انگلیس است که یکی از ساختمان های معروف شهر که ساعت هم دارد.
تصویر یک آقا است که پاسپورتش دستشه و پرچم آلمان هم روی میزش است و دستش را دراز کرده که پاسپورت را به کس دیگه ای که توی عکس معلوم نیست داره میدهد- قوانین جدید جاب آفر آلمان
برای دریافت مشاوره رایگان این فرم را تکمیل کنید

مشاوره رایگان

نحوه پیدا کردن شغل و کار در جمهوری چک را بیاموزید

[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

تا به حال به کار کردن در جمهوری چک فکر کرده اید؟ این کشور با داشتن یک اقتصاد پایدار و مرفه، مکانی مناسب در اروپای مرکزی است، که پر از فرصت‌های مهاجرتی است. راهنمای شغلی ما را در خصوص جمهوری چک بررسی کنید.

آیا نیاز به مهاجرت به خارج از کشور دارید؟ برنامه ریزی برای جابجایی بین‌المللی کاری نیست که شما بتوانید به تنهایی آن را انجام دهید. ما شما و نیازتان را به عنوان یک مهاجر، درک می کنیم، وبه آسانی خدمات ضروری، برای کمک به شما برای نقل مکان و زندگی در خارج از کشور را ارائه می‌کنیم.

امروز برای شروع حرکت خود با ما تماس بگیرید و به کمک چک لیست جابجایی رایگان ما مقدمات مهاجرت را آغاز کنید.

[/vc_column_text][vc_column_text]

بیشتر بدانیم: چگونه ویزای جستجوی کار آلمان را بگیریم؟

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”استخدام در جمهوری چک در یک نگاه اجمالی” font_container=”tag:h2|font_size:24|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

جمهوری چک در قلب اروپا واقع شده است و برای بیزینس و تجارت بسیار مناسب است و برای مهاجران مکان ایده آلی است.

  • اقتصاد چک به شدت به صادرات و همچنین بخش خدمات در حال رشد آن، وابسته است که تقریباً 60٪ از تولید ناخالص داخلی ملی را تشکیل می دهد.
  • یادگیری زبان چکی بسیار دشوار است. با این حال، به طور گسترده ای در آنجا انگلیسی صحبت می شود، بنابراین ارتباطات مساله نگران کننده‌ای نیست.
  • هر‌ کسی که در جمهوری چک یک خانه ی دائمی داشته باشد و بیش از 183 روز در سال در آن اقامت داشته باشد، بدلیل مقاصد مالیاتی مقیم در نظر گرفته می شود.
  • از زمان سقوط پرده آهنین، جمهوری چک مهاجران را به خود جذب کرده است. این مقوله ممکن است تا حدودی به دلیل جذابیت‌های پایتخت آن، یعنی پراگ باشد، همچنین می‌تواند دلیل آن، خصوصی سازی اقتصاد چک و متعاقب با آن بازگشایی‌های سرمایه گذاری خارجی طی دهه 1990 باشد. بعد از پیوستن این کشور به اتحادیه ی اروپا در سال 2004، یافتن شغل در جمهوری چک برای بسیاری از مهاجران تبدیل به یک گزینه‌ی واقع بینانه تبدیل شده است.

در سال 2016، دولت جمهوری چک، نام کوتاه جدیدی به نام Czechia ثبت کرد. این مساله با هدف تسهیل کردن زندگی برای انگلیسی زبانان و رفع سردرگمی‌های مداوم آن‌ها و نیز کوتاه کردن نام غیر رسمی آن انجام شده است. نام کامل و کوتاه را می‌توان به جای یکدیگر استفاده کرد.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”بازار چک – مرکز همه چیز” font_container=”tag:h3|font_size:24|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

جمهوری چک به دلیل موقعیت مرکزی در اروپا مکان ویژه‌ای برای کارمندان خارجی و بسیاری از مشاغل بین‌المللی است. به عنوان مثال، بواسطه‌ی حمل و نقل و زیرساخت‌های مناسب، یک پایگاه عالی برای تجارت با آلمان و روسیه است، این زیرساخت، همراه با شهرت آن در بین سرمایه گذاران به عنوان یک بازار با ثبات غربی است که به معنای موفقیت این کشور در جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی است.

از دیگر مزایای کار در جمهوری چک می‌توان به نیروی کار ماهر و اقتصاد آزاد آن اشاره کرد. در حالی که زبان چک یکی از بزرگ‌ترین موانع پیش روی کارگران خارجی است، اما خبر خوب این است که زبان انگلیسی به طور گسترده در سراسر دنیای تجارت استفاده می‌شود.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”28096″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_custom_heading text=”نیروی محرکه اقتصادی چک” font_container=”tag:h2|font_size:24|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

اقتصاد جمهوری چک ریشه در تولید دارد. در طول قرن نوزدهم، بوهمیا و موراویا نیروگاه‌های صنعتی در امپراتوری اتریش-مجارستان بودند. در سال‌های بین جنگ، چکسلواکی (همانطور که در آن زمان نامیده می شد) خود را به عنوان یک اقتصاد تولید کننده و پیشرو در جهان تثبیت کرد. امروزه، تقریباً 38٪ از کل نیروی کار در بخش صنعتی با 60٪ از نیروی کار در بخش ثانویه،( که تقریباً 60٪ از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد)، در بخش صنعتی باقی مانده است.

جمهوری چک دارای چندین صنعت مهم از جمله وسایل نقلیه موتوری، مهندسی، تولید فولاد، داروسازی و غیره است. صنعت خودروسازی حدود 28٪ از تولیدات کشور چک را تشکیل می دهد و بزرگترین صنعت منفرد در کشور است. علاوه بر صنعت اتومبیل، آبجو سنگ بنای اقتصاد چک است. جمهوری چک ششمین تولید کننده بزرگ آبجو در اروپا است، اما وقتی نوبت به مصرف آبجو می رسد، جمهوری چک نه تنها از بقیه اروپا، بلکه بیش‌تر از همه‌ی جهان شراب می‌خورد!

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”بخش‌های در حال ظهور ، و دچار رکود و کاهش” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]همانند بسیاری از کشورها با صنعت تولید قوی، اقتصاد جمهوری چک به شدت به صادرات وابسته است. در نتیجه، کشور به دلیل کاهش تقاضای خارجی کالاهای خود، در سال 2008 ،دچار بحران مالی شد.

با این حال، در سال‌های اخیر، با رشد مداوم تولید ناخالص داخلی و کاهش نرخ بیکاری (4 درصد در ژوئن 2017) با موفقیت بهبود یافته است.

از طرف دیگر، بخش مالی چک در طی بحران اقتصادی 2008 موفق به حفظ سلامتی خود شد. این امر تا حدی به این دلیل بود که این کشور در اواخر دهه 1990 مشکلات بانکی خود را تجربه کرده بود و در نتیجه اقدامات نسبتاً محافظه کارانه‌ای را برای حفظ ثبات انجام می‌داد.

در حالی که بخش کشاورزی رو به نابودی است (اشتغال 3٪ از نیروی کار)، ولی بخش خدمات در جمهوری چک رو به افزایش است. اگرچه بخش خدمات در رابطه با مشارکت آن در تولید ناخالص داخلی ملی، طی 60 سال گذشته تقریباً دچار 60 درصد رکود بوده است، اما پیش‌بینی می‌شود با حرکت کشور به سمت یک اقتصاد مبتنی بر فناوری پیشرفته‌تر، بسوی رشد حرکت کند.

صنعت گردشگری نیز در این کشور رو به رشد است.

در حالی که پراگ همچنان هر ساله رکورد‌‌دار جذب گردشگر است(فقط با بیش از 7 میلیون بازدید کننده در سال 2016). بسیاری از شهرهای معروف به آبگرم این کشور (مانند کارلووی واری یا ماریانسکه لازنی) و همچنین قلعه های آن، به طور فزاینده‌ای به مقاصد گردشگری محبوب تبدیل شده‌اند.[/vc_column_text][vc_column_text]

بیشتر بدانیم: چرا تحصیل در مجارستان ، دروازه ورود شما به اروپا، امریکا و کاناداست؟

[/vc_column_text][vc_single_image image=”28097″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_custom_heading text=”موانع کاری: زبان و فساد” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

بوروکراسی و فساد از ویژگی های زندگی روزمره در جمهوری چک است. در شاخص شناخت مفاسد 2016، جمهوری چک در میان 47 کشور دنیا ازاین نظر در رتبه ی 47 قرار گرفته است. اگرچه فساد و انحراف، خلاف قانون است، اما تعقیب قضایی برای فساد در این کشور، هنوز ضعیف اجرا می‌شود.

یکی دیگر از موانع اصلی مهاجران، زبان چکی است. انستیتوی خدمات خارجی آن را به عنوان زبانی دشوار در سطح چهار، ارزیابی می‌کند که برای مهارت یافتن تقریباً به 44 هفته یادگیری نیاز دارد. با این حال، زبان انگلیسی بخصوص در میان نسل جوان بیشتر صحبت می‌شود و شرکت‌های بین‌المللی عموماً از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”فرصت های کاری در جمهوری چک” font_container=”tag:h2|font_size:24|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_custom_heading text=”مهاجران: عامل جهانی شدن جمهوری چک” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

بخش گردشگری پر رونق این کشور فرصت‌های زیاد شغلی را در جمهوری چک ایجاد نموده است. از آنجا که فعالیت‌های زیادی برای اوقات فراغت گردشگران انجام می‌شود، مشاغل  موجود در این زمینه اغلب برای کارگران خارجی که به زبان‌های دیگری به غیر از چکی صحبت می‌کنند نیز مناسب است.

از آنجا که انگلیسی زبان تجارت بین‌المللی است و آلمان شریک اصلی تجارت جمهوری چک است، از بومیان انگلیسی و آلمانی متقاضی زیاد دارد.

اگر مدارک و صلاحیت مناسب دارید، شما ممکن است، بتوانید در یک آموزشگاه زبان خصوصی یا یک شرکت بزرگ بین‌المللی شغل آموزشی پیدا کنید. مدرک دانشگاهی و / یا گواهی تدریس (مانند ( TEFL به علاوه‌ی برخی از تجربه‌های تدریس به طور کلی مورد نیاز است. برای فرصت‌های شغلی و کسب اطلاعات بیشتر، شما می توانید با  دفاترنمایندگی فرهنگی کشور خودتان  در جمهوری چک (به عنوان مثال شورای بریتانیا یا موسسه گوته) تماس بگیرید.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”بازیگران بزرگ در جمهوری چک” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

شرکت های بزرگ بین‌المللی در جمهوری چک در همه زمینه‌ها فعالیت می‌کنند. شرکت‌های چند ملیتی بهترین شرط، برای یافتن کار هستند، زیرا آنها معمولا تجربه زیادی در استخدام پرسنل خارجی دارند.

به عنوان مثال اگزون موبیل، موندلز اینترنشنال (غذاهای کرافت سابق) و تسکو برخی از شرکت های جهانی هستند که حضور عمده‌ای در این کشور دارند.

البته شرکت‌های داخلی دیگری نیز وجود دارند که بازیگران بزرگی در بازار بین‌المللی هستند، به عنوان مثالZEZ ، Agrofert ، Agropol ، Zentiva ، Bata ، odakoda ، Budvar و Pilsner Urquell..

در فهرست تجارت جهانی   Kompass مکان خوبی برای یافتن شرکت‌های محلی است. شما همچنین می‌توانید با اتاق بازرگانی کشور خودتان در جمهوری چک تماس بگیرید.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”یافتن شغل در جمهوری چک چگونه است؟” font_container=”tag:h2|font_size:24|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_single_image image=”28098″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_column_text]

همانطور که در بالا بیان  شد، بهترین شانس شما برای یافتن شغل در جمهوری چک همکاری با شرکت های چند ملیتی است. اگر شانسی برای جستجوی در فرصت‌های شغلی در وب سایت های آنها یا از طریق تماس مستقیم با آنها ندارید، می‌توانید به روش سنتی، درخواست از طریق آژانس‌های استخدام یا وب سایت‌های استخدام بین‌المللی را امتحان کنید. اگر زبان چکی را می دانید، می‌توانید از یکی از بسیار وب‌سایت‌های استخدامی چک، نیز استفاده کنید. لطفاً برای دیدن لیستی از وب‌سایت‌های شغلی ملی و بین‌المللی به مقاله ما در مورد کار در پراگ مراجعه کنید.

شرکت‌هایی که در جمهوری چک، به پرسنل بسیار ماهر نیاز دارند و برای پر کردن موقعیت‌های خاص تلاش می کنند، اغلب جای خالی خود را در فهرست ثبت نام مشاغل موجود برای کارت‌های کارمندی یا کارت‌های آبی تبلیغ می‌کنند. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، به مقاله ما در مورد انتقال به جمهوری چک مراجعه کنید.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”فرصت های کارآفرینی” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

اگر به دنبال فرصت‌های شغلی در جمهوری چک هستید، مناطق زیر ممکن است مورد توجه شما قرار بگیرند:

  • علم و نوآوری: این مقوله بخش‌های مختلفی را شامل می شود، از جمله بیوتکنولوژی (منطقه‌ی رشد دارای اولویت)، فناوری نانو، تحصیل و آموزش (افزایش تقاضا با سرمایه گذاری شرکت‌ها در منابع انسانی) و مهندسی پیشرفته.
  • بهداشت و درمان: تقاضا نه تنها برای تجهیزات پزشکی و خدمات مدیریت مراقبت‌های بهداشتی، بلکه برای محصولات سبک زندگی شما نیز وجود دارد.

غذا و نوشیدنی: با افزایش جهانی شدن، میزان بالاتری به دست می آید.

  • تقاضا برای یک غذای بین‌المللی و پذیرایی برای گروه های خاص (به عنوان مثال غذاهای وگانها).
  • کالاهای مصرفی: تقاضای کالاهای طبق مد وارداتی و نیز مبلمان و لوازم جانبی رو به افزایش است.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”شرایط کار در جمهوری چک” font_container=”tag:h2|font_size:24|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

بیشتر بدانیم: مزایای تحصیل در فرانسه چیست؟

[/vc_column_text][vc_column_text]

اشتغال در جمهوری چک توسط  قوانین گسترده کاری  تنظیم می‌شود. طبق قانون کار، بسیاری از موارد، مقرر شده است که هر استخدام باید با یک قرارداد کاری مکتوب تنظیم شود که جزئیات ماهیت کار و سایر جزئیات مهم مانند ساعت کار، مدت دوره آزمایشی، مرخصی سالانه، حداقل دستمزد و غیره را تنظیم کند.

طبق قانون، یک دوره آزمایشی نمی‌تواند بیش از سه ماه (یا شش ماه برای پست های مدیریتی) باشد. به هر کارمند، چهار هفته مرخصی استحقاقی در سال تعلق می گیرد که یک هفته تکمیلی در شرکت‌های با سابقه مطابق با استاندارد است. میانگین ساعات کار برای کارمندان تمام وقت حدود 41.7 ساعت در هفته است، کمی بیش از متوسط   OECD است.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”جمهوری چک: مجوزهای شغلی و مالیات” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

شهروندان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا از آزادی سکونت و کار در جمهوری چک برخوردار هستند.

با این حال، سایر ملیت‌ها قبل از اینکه به طور قانونی کار خود را شروع کنند، باید مجوزشغلی دریافت کنند. به عنوان یک قانون کلی، خارجی‌ها می‌توانند تحت دو شرط در جمهوری چک استخدام شوند:

یکی اینکه کارفرما مجوز استخدام خارجی ها را از اداره کار اخذ کند و دیگر اینکه برای کار موردنظر نیز اجازه ی کار به کارگر داده شود.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”اولین گام برای استخدام مهاجران” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

خارجی‌ها فقط می‌توانند در موقعیت‌هایی استخدام شوند که در جمهوری چک یا سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، کاندیدای مناسبی برای آنها یافت نشود. موقعیت شغلی خالی، باید به اداره کار گزارش شود و مشخصات در مرحله ی بعد، قابل تغییر نیست تا متناسب با مشخصات یک کارمند بالقوه باشد

شرایط کار برای کارمندان خارجی باید مطابق با کارمندان چک در موقعیت‌های مشابه باشد، اما حقوق آنها باید حداقل 1.5 برابر متوسط حقوق ناخالص سالانه در جمهوری چک باشد.

پس از احراز کلیه‌ی الزامات اساسی، کارفرما می‌تواند تقاضای مجوز استخدام کارمندان را از خارج از کشور تقاضا کند. درخواست‌ها به اداره‌ی کار مسئول منطقه‌ای که فرد خارجی در آنجا کار می‌کند، ارسال می‌شود. این مسئله حائز اهمیت است که کارمند باید قبل از ورود به کشور، مجوز کار خود را گرفته باشد.

کارفرما ممکن است در صورت نداشتن امکان هزینه برای کارگر بدلیل اخراج کارمند، متعهد به پرداخت آن باشد.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”28099″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_custom_heading text=”کار را پیدا کردید؟ اکنون مجوز کار را دریافت کنید!” font_container=”tag:h3|font_size:22|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

یک کارمند خارجی احتمالی، باید قبل از انتقال به جمهوری چک، درخواست مجوز کار در اداره کار کند. اجازه کار فقط برای شغل دقیق و کارفرمای مشخص شده در تقاضا قابل صدور است که غیرقابل انتقال است و فقط به مدت دو سال معتبر است و پس از آن باید مجددا درخواست جدیدی ارسال شود. اگر هر یک از شرایط مشخص شده در پروانه کار قبل از انقضا تغییر کند، کارمند باید برای مورد جدید درخواست نماید.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”یک برنامه کاربردی:” font_container=”tag:p|font_size:24|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

مدارک هویت (به عنوان مثال فتوکپی صفحات مربوط به گذرنامه شما، از جمله شماره گذرنامه)

  • مدارک آدرس در کشور محل اقامت دائم خارجی
  • کلیه اطلاعات لازم برای شناسایی کارفرمای آینده (نام ، دفتر ثبت نام ، شماره شناسایی)
  • اطلاعات مربوط به مکان، مدت زمان و نوع کار
  • اظهارات کارفرما مبنی بر استخدام فرد خارجی
  • کپی محضری مدارک تحصیلی و حرفه‌ای مربوط به نوع کار
  • هزینه مدیریت(500 کرون چک)

کلیه اسناد باید به صورت اصل یا کپی‌های رسمی تأیید شده و به همراه ترجمه چک محضری ارائه شود. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد دریافت مجوز کار برای جمهوری چک، لطفا به وب سایت وزارت کار و امور اجتماعی مراجعه کنید. لطفا توجه داشته باشید که برای کار در جمهوری چک باید ویزای کار معتبری داشته باشید. جزئیات بیشتر در مورد ویزا و اجازه اقامت را می توان در مقاله ما در مورد انتقال به جمهوری چک یافت.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”مالیات: کدام نرخ برای شما اعمال می شود؟” font_container=”tag:h2|font_size:24|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

مالیات در جمهوری چک به وضعیت اقامت شما بستگی دارد. هر کسی که در جمهوری چک خانه دائمی داشته باشد و بیش از 183 روز در سال در آن اقامت داشته باشد، برای مقاصد مالیاتی، مقیم در نظر گرفته می شود. این بدان معنی است که از درآمد جهانی شما در جمهوری چک مالیات گرفته خواهد شد. و اگر اقامت شما در خارج از مرزهای کشور باشد، فقط از درآمد حاصل از منابع جمهوری چک از شما مالیات گرفته می‌شود.

کارمندان مقیم با نرخ ثابت 15٪ از درآمد شخصی خود مالیات می پردازند. مقرری کارفرمای شما مانند اتومبیلی که برای استفاده شخصی در دسترس است مشمول مالیات است. برای جزئیات بیشتر، لطفاً با صفحات وزارت دارایی چک مشورت کنید. علاوه بر این، می‌توانید بررسی کنید که آیا کشور مبدا شما برای جلوگیری از مالیات مضاعف با جمهوری چک معاهده ای بسته است یا خیر.

[/vc_column_text][vc_custom_heading text=”انتخاب مورد مناسب جهت ارائه دهندگی تأمین اجتماعی” font_container=”tag:h4|font_size:20|text_align:right|color:%2386bd56″][vc_column_text]

جمهوری چک دارای یک سیستم جامع بیمه اجتماعی و خدمات درمانی است.

بیمه درمانی عمومی توسط نه صندوق مختلف و مستقل ارائه می‌شود. هر فرد در انتخاب صندوق و ارائه دهنده خدمات درمانی خود، که به آنها وجوه اجباری پرداخت می‌کند، آزاد است.

تأمین اجتماعی از مزایای بازنشستگی ، بیماری و بیکاری تشکیل شده است. هرکسی که در جمهوری چک کار می‌کند بر اساس درآمد خود پرداخت می‌کند از مارس 2017، مبلغ پرداختی بیمه های اجتماعی 45٪ از حقوق ناخالص کارمند است که 34٪ آن توسط کارفرما قابل پرداخت است و 11٪ توسط کارمند پرداخت می‌شود.

با این حال، ممکن است برخی از معافیت‌ها برای افراد غیر چک در محل کار کوتاه مدت وجود داشته باشد.

اگر شهروند اتحادیه اروپا هستید، به شرط ادامه پرداخت در کشور محل اقامت عادی خود، می توانید از پرداخت کمک‌های اجتماعی چک معاف شوید. همین امر در مورد شهروندان کشورهایی که با جمهوری چک قرارداد تأمین اجتماعی دارند نیز صدق می کند. وزارت کار و امور اجتماعی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه می‌دهد.

آیا هنوز می‌خواهید مهاجرت کنید؟

اگر شما هرگز به خارج از کشور نقل مکان نکرده اید، بدانید که روند کار بسیارطاقت فرسا خواهد بود، و اگر این کار را انجام داده اید، می‌دانید که چه مسئولیتی بر دوش شماست.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

سوالات متداول

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امتیاز دهید
5/5
آخرین بروز رسانی
11 مرداد 1402
به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

عکس یک مرد که داخل تبلت مشغول جستجو در اینترنت است
عکس مربوط به شهر لندن در انگلیس است که یکی از ساختمان های معروف شهر که ساعت هم دارد.
تصویر یک آقا است که پاسپورتش دستشه و پرچم آلمان هم روی میزش است و دستش را دراز کرده که پاسپورت را به کس دیگه ای که توی عکس معلوم نیست داره میدهد- قوانین جدید جاب آفر آلمان
یه خانم که توی کتابخانه پشت سیستمش نشسته و کلی کتاب هم روی هم جلوی سیستمش هست- بهترین کشور برای آزمون آیلتس
تماس رایگان

اگر می‌دانید چه کشور و چه روشی مناسب شماست،
از میان بیش از ۱۶۰ روش موجود دست به انتخاب بزنید.